plankeby Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg sitter og lurer på hvem (hvilken fabrikk) det er som produserer United DVD-spillere?? Fabrikken produserer sikkert DVD spillere under ulike "merkenavn". Vet noen her inne hvor United DVD-spillerene kommer fra ???? Importøren er lett å finne, men ikke produsent. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 united, euroline osv er mekket av en eller annen fabrikk i kina. bruk heller 700 spenn å få en pioneer som er tusen ganger bedre. hadde ikke koblet opp en united spiller til projektoren min om noen så hadde betalt meg for å gjøre det, bildekvaliteten på de billige "rimi" spillerne er til å grine av. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Ja, veggiss. -Jeg er klar over det du skriver, men lurer alikevel på spørsmålet mitt. Hvem er produsenten? Sitter med en ny United 6055, har den ikke heeelt frivillig... DVD spilleren jeg hadde røk, og siden butikken ikke lenger hadde det merket måtte jeg ta en annen til samme pris. Den "originale spilleren" hadde jeg stått i kø for å få på et åpningstilbud (åpning av ny elektrobutikk), og den var flere hakk bedre kvalitetsmessig. Jeg gadd ikke legge til noen kr ekstra til dyrere spiller, butikken hadde dårlig DVD-spiller utvalg også. Den skal kun kobles til et 28" TV Endret 21. juni 2005 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå