hobgoblin Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) gikk meg på en sak via engadget, skal vist komme til europa i tredje kvartal: http://www.slashphone.com/news/?m=show&id=2085&page=2 den nederste av de to, den med tastaturet Endret 20. juni 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg synes ikke den var noe spes fin, men skjermen virket fin og klar. Lenke til kommentar
robot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fin telefon det der. og den er sikker bedre enn d500 tror jeg. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 minnekort, bluetooth, 1.3 mp kamera med blits og klapptelefon var det som fikk meg til å poste den en ting som en kun ser om en leser speca i det ene bildet er at den kommer til å ha en ytre skjerm som er oled i gråtoner. gjetter meg til at dem har siktet seg inn på at oled området ikke er synlig når ikke i bruk eller noe (slik at det som blir vist på den skjermen ser ut som det ligger oppå selve mobilen). og når det gjelder utseendet så er smaken som baken må si jeg liker den fordi den er nøytral av utseende Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) oisann, dobbelpost. første gang jeg trykket svar fikk jeg beskjed om at server var overarbeidet så jeg trodde ikke posten kom fram... Endret 20. juni 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg syns den virker noe upraktisk, men litt artig design hadde den. Tror ikke dette er noe å holde på med i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå