play`ern Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Irriterende svenske På en kafé sitter en nordmann og spiser frokost, og Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi. Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?" Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!". Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge." Nordmannen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?" Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis". Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge." Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre! "Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?" Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!" Nordmannen lener seg over bordet og spør : "Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?" "Dem kaster vi da!", svarer svensken. Nå begynner nordmannen virkelig å smile. "Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi." :!: Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 EID! OWNED! Må fortelle det til en svensk kompis Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hehe, lenge siden jeg har hørt den der nå ja Fortsatt like morsomt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hørt den før, men morsomt å lese igjen allikevel Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Haha bra vits .. Beste svenske vitsen jeg har hørt på en stund Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er få virkelig gode vitser - dette er en av dem. Meget artig. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) haha. fikk en god latter nå! elsker sånne passe lange vitser. edit: hvor er det man finner sånne lange gode vitser? Endret 23. juni 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tygger på en tyggis som er kjøpt i sverige nå jeg. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ah, den var morsom as Trodde han karen skulle si noe annet. uten tvil beste svenskevitsen jeg har hørt Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 tull.no det er jo en morsom vits da Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Ler ikkje.. -Jar Endret 23. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 er du svensk? mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå