juleribba Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hello :_) har bestillt adsl fra tele2. Jeg skal ha trådløst nettverk med 2 pc'er, en med kabel ( dell) og en trådløs (vanlig) Det jeg da lurte på var om dere hadde noen gode tips til kombinert adsl modem/router? Stiller ikke krav til masse finesser ect, bor litt utpå landet så stjeling av nettverket er ikkeno problem . Derfor er jeg på utkikk etter et brukervennelig stabilt modem/router som passer til tele2 adsl! Se på denne løsningen: 3Com ADSL Wireless 11g Router/Modem, kr 649 3Com trådløst PCI-kort a/b/g med antenne kr 695 og en adsl splitter til ca 78kr på netshop ( da kan jeg bare hente det) er dette et bra oppsett? vil det fungere? er det noen som har noen bedre forslag å komme med? budsjett ca 1500 takker for svar Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei. Det er en post som ligner din, så la meg førts spørre om du har bestilt en "gjør det selv" pakke som inneholder splitter og modem? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 er det noen som har noen bedre forslag å komme med? budsjett ca 1500 Nei, dette er bra saker, Husk på og oppgradere firmware i routeren da dette er helt nødvendig for at den skal fungere mot Tele2. Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 ok takker for svar, har ikke bestillt modemet/splitter fra tele2 nei Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Ja jeg måtte bare spørre. Regner med at du da har bestilt denne fra 3 Com Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 har ikke bestilt enda, men har tenkt til det ja er den samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå