Snorre Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Sitter og spiller dette koselige vakre spillet igjen her. MAgien har ikke forsvunnet i det hele tatt. Uansett så sitter jeg litt fas her. Jeg har tatt den første bossen (edderkoppen) og har fått beskjed om å dra til slottet. Videre har jeg sneket meg forbi en del vakter og er innenfor slottsgjerdet. Problemet er at jeg skal komme meg over en voll grav og gjennom en luke. Ut på bunnen av luken renner det en del vann. Jeg har skjønnt såpass at jeg skal bruke to melkekasser til å komme meg over, men ranch-eieren ligger å sover rett foran der kassene skal dytte ut. Er det noen som husker åssen man kommer videre herfra. Er ganske blank akkurat nå. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 skal vekke ham med en høne, men husker ikke hvor du fikk denne. håper dette var en minne vekker for deg:) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Gå til farmen, ca. midt på kartet. Der får du en høne av hun bondejenta. Vekk ham med høna. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Gå til farmen, ca. midt på kartet. Der får du en høne av hun bondejenta.Vekk ham med høna. Men jeg er jo på slottet, er det meningen å løpe helt til ranchen da? Skal sjekke om jeg finner en høne. Takker for all hjelp folks. Lenke til kommentar
FriskyMoose Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 du får hønen fra hu jenta som står der hvor du klatrer opp de plante tingen...vis jeg ikke husker helt feil... rett før du skal snike forbi vakter tror jeg du får ett egg hos hun, så må du vente en dag å så drar du til han kisen... Lenke til kommentar
Vocious Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du får ikke høna, men egget ;P. satt å spillt det for noen dager siden, kommet til water temple btw, gjorde en del etter hukommelse men så gjorde jeg noe feil, SINNSYKT irriterende, så pm meg når\vis du kommer deg til water temple Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Såvidt jeg husker skal du bare tilbake til inngangen til slottet (bakken som fører til byen) og så dukker hun opp. Edit: hehe, startet på nytt for en stund siden også, og har kommet til shadow temple (spiller Master quest, syntes å huske at spirit temple kom før enn shadow i orginalen :/ ) Endret 22. juni 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg lurer på om det er masters quest utgaven jeg spiller. Spiller nemlig den utgaven som fulgte med Zelda collectors edition som fulgte med gamecube-en en stund. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Med egget skal du vente i et døgn til å vekke mannen som sover. så må du flytte steinblokkene så du når den lille åpningen på muren på andre siden av vollgraven. da krabber du inn, MEN IKKE GÅ INN PÅ NATTEN! da står det vakter og venter på deg. på dagen kan du krabbe inn og snike deg rundt vaktene før du når princess Zelda.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Med egget skal du vente i et døgn til å vekke mannen som sover. så må du flytte steinblokkene så du når den lille åpningen på muren på andre siden av vollgraven. da krabber du inn, MEN IKKE GÅ INN PÅ NATTEN! da står det vakter og venter på deg. på dagen kan du krabbe inn og snike deg rundt vaktene før du når princess Zelda.. Har nok gjort det for en stund siden. Ellers takk. Har aldri krøpet inn om natten før så det visste jeg faktisk ikke. Skal sies at jeg holder på med dodongos cavern eller hva søren det stedt heter. Synes det er ganske skummelt jeg. Selv om jeg snart er 17 år , Har sprengt alle de bombene så trappen kom ned så nå gjenstår bare hovedbossen så vidt jeg husker. Hvertfall ikke noe særlig mer enn det. Gruer meg dog litt til å møte på skummlingen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Med egget skal du vente i et døgn til å vekke mannen som sover. så må du flytte steinblokkene så du når den lille åpningen på muren på andre siden av vollgraven. da krabber du inn, MEN IKKE GÅ INN PÅ NATTEN! da står det vakter og venter på deg. på dagen kan du krabbe inn og snike deg rundt vaktene før du når princess Zelda.. Har nok gjort det for en stund siden. Ellers takk. Har aldri krøpet inn om natten før så det visste jeg faktisk ikke. Skal sies at jeg holder på med dodongos cavern eller hva søren det stedt heter. Synes det er ganske skummelt jeg. Selv om jeg snart er 17 år , Har sprengt alle de bombene så trappen kom ned så nå gjenstår bare hovedbossen så vidt jeg husker. Hvertfall ikke noe særlig mer enn det. Gruer meg dog litt til å møte på skummlingen. Han er ikke vanskelig altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå