Goldelf Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Er det bare meg som har lest lite i dette forumet i det siste eller har denne "lamme spam" greia som var for en stund siden dabbet av litt? Har ikke sett noe spesiellt mye spam poster of idioter som flamer i det siste. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Joda, det var akkurat én. Men Yummy har sagt vi må ignorere sånt, så jeg foreslår at vi stopper denne diskusjonen her! Lesestoff/begrunnelse. [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-07-23 19:36 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Joda, vi er dritt lei all spammingen. Men vi er også dritt lei at det også medfører "follow - ups" som denne, der det ikke kommer opp noe nytt. Misforstå meg riktig; jeg synes det er helt topp at brukerne sier i fra om hva de mener - men det er det gjort en del ganger i det siste. Ergo er det ikke nødvendig med flere klager på dette. Les i tråden som havegg refererer til. Der står det en god forklaring på dette. Jeg stenger tråden. Så slipper vi mere diskusjon rundt temaet. Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg