play`ern Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg har kjøpt et Sunbeam kab. og noen sier at de blir jevla varme.....er det sant, og i tilfelle; hvor mange vifter bør jeg kjøpe????? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kabinettet smelter ikke, dette er bare tull! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Skal litt til for at det skal smelte, ja. Min. 2 vifter er å anbefale. 1 i front som blåser inn, og 1 bak som blåser ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Trenger ikke så forferdelig mange vifter, så leng luftsrømmen er god! Ta utgangspunkt i at varm luft stiger.. Det nesten-ultimate i mine øyne er inn i front, inn i bunn, ut bak, ut i toppen og ut igjennom PSU.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har kjøpt et Sunbeam kab. og noen sier at de blir jevla varme.....er det sant, og i tilfelle; hvor mange vifter bør jeg kjøpe????? Jo dette er helt riktig det. De blir utrolig varme, særlig bak HK. Men at plexi skal smelte? haha :!: Trenger stort sett ikke mer enn 2x120mm med vifteadapter. Funka som bare det hos meg, med mindre det er en ultra-special-extended-edition du har og at den trenger særbehandling. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 når jeg mener "smelter", så mener jeg varm.....det er tydeligvis noen som ikke helt får det med seg....... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 skriv "varm" da vet du eller i det minste at du mener "varm" med "smelter". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dårlig bruk av ironi? Uansett, her er et bilde av en god luftstrøm: http://www.silentpcreview.com/files/images.../06-airflow.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå