Lemkin Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Denne bør være lett: I can help you change, tired moments into pleasure. say the word and we'll be, well upon our way. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Denne bør være lett: I can help you change, tired moments into pleasure. say the word and we'll be, well upon our way. Den er teksten til Stinkfist... Sangen som er min oppgave slutter med følgende settning; And you can do the same thing if you please. Endret 1. juli 2005 av abrj Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) OT BTW: Må si det er mye rar musikksmak her på forumet! Eller henter dere bare frem dei rareste sangene dere har på data'n og poster teksten her? Endret 2. juli 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Må si det er mye rar musikksmak her på forumet! Eller henter dere bare frem dei rareste sangene dere har på data'n og poster teksten her? Eller skal vi bare fortsette on topic? Det er da ikke noe rar musikksmak her.. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Sangen som er min oppgave slutter med følgende settning;And you can do the same thing if you please. Det er sangen fra MASH (Suicide Is Painless tror jeg den heter) Min oppgave: "The memories shared they'll always stay with me" Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ingen som fixer denn, du!..hehe, satser på å legge ut ny setning jeg...' "velkommen til den eneste raplåta hvor ingen lyver, 18 år og hardcore..." Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Er ikke det han derre rappern da? Equicez eller hva han heter? Husker ikke helt jeg. Uansett da, om det er rett så prøv denne setningen: "Wandering in the chaos the battle has left, we climb up the mountain of human flesh" Om noen finner det ut så vil jeg absolutt anbefale å kjøpe plata med låta på eller finn låta på en annen måte! Helt sykt bra låt! Endret 5. juli 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Om noen finner det ut så vil jeg absolutt anbefale å kjøpe plata med låta på eller finn låta på en annen måte! Helt sykt bra låt! Will do. Supper's Ready heter vel sangen, fra platen Foxtrot av Genesis. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Seriøst!? Kjøper du den? Hurra! Da får du deg en overraskelse! Supper's Ready er absolutt den beste låta på plata! Mange Genesis-fans mener det er den beste låta av Genesis noensinne. Jeg tror egentlig jeg er enig! btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom! Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom!Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten. w00t??? Varer den i ein halv time??? Moderne sanger skal vare i max 10 min! Klassisk kan vare noe lenger, men det er måte på! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 raziel014: Klart det ! Genesis er en bra gruppe jeg ikke har hørt mye av enda, men jeg har hørt nok til å vite at jeg liker musikken deres. Gleder meg til å høre den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom!Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten. w00t??? Varer den i ein halv time??? Moderne sanger skal vare i max 10 min! Klassisk kan vare noe lenger, men det er måte på! :roll: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom!Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten. w00t??? Varer den i ein halv time??? Moderne sanger skal vare i max 10 min! Klassisk kan vare noe lenger, men det er måte på! :!: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 TLZ og halve Tann, er dere enige med meg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Svaret du søker ligger i lengden på en sang med denne setningen i sangteksten: "I'm sick of all you hypocrites holding me at bay and I don't need your sympathy to get me through the day" Endret 5. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) "velkommen til den eneste raplåta hvor ingen lyver, 18 år og hardcore..." Ingen som tar denne eller? Og nei, det er ikke Equicez... Endret 5. juli 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 "velkommen til den eneste raplåta hvor ingen lyver, 18 år og hardcore..." Ingen som tar denne eller? Og nei, det er ikke Equicez... fjortizz fillip? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 nope, må litt høyere i gradene enn han... Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Karpe Diem (og Apollo da, eller er det omvendt kanskje? ) - Kjære mamma Karpe Diem er omtrent det eneste jeg hører på av norsk hip hop, men de liker jeg veldig godt også da. Neste tekst: "I'm falling down, my nose bleeding badly, I'm where you want me" Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 nytrøa: animal alpha-bundy da fortsetter jeg med " Do we need another bastard nation... another force-fed disgust" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå