-mAdz- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 "THE NEXT THOUSAND YEARS.... ARE OURS!!!!" Darkthrone - A blaze in the northern sky.. er det vel..? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det kommer visst ikke noe nytt, så da fortsetter jeg... "På ei langstrækk langs me Mjøsa, gir ein kollega eit signal..." Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Her var det stopp. Tar meg friheten. "kan alle de som føler seg vellykka vær så snill å gå hjem, dette er et privat lite treff for...." Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Her var det stopp. Tar meg friheten. "kan alle de som føler seg vellykka vær så snill å gå hjem, dette er et privat lite treff for...." ...oss verdiløse menn! Det er Jokke med Tourettes ... dadadadadaaa .... I 'm lovin' it Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Siden ingen andre tar initativet, tar jeg sjansen på å legge ut ein ny sangstrofe! I know how to hurt I know how to kill I know what to show And what to conceal I know when to talk And I know when to touch No one ever die from wanting to much * The world is not enough But it is such a perfect place to start, my love And if you're strong enough Together we can take the world apart, my love Hentet fra en veeeldig kjent film! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Garbage - The World is not enough. Antar at jeg har rett og fortsetter: Those who wish to follow me I welcome with my hands And the red sun sinks at last into the hills of gold And peace to this young warrior without the sound of guns Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 2Pac feat. Elton John - Ghetto Gospel Ny sang: I'm going out for a while So I can get high with my friends Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) soundtracket til Can't Hardly Wait? Aner ikke hvem som synger sangen though.. Endret 30. juni 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Can't hardly wait eller..? Er ikke sikker på artist Nope. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Æsj, men det er fra en film? Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Æsj, men det er fra en film? Hmm. Tror ikke det. Hint: Det er et britisk band, hadde noen sanger på Gran Turismo 1 (denne er ikke en av dem). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Pokker, da har jeg null peiling Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Feeder - High... Er det ikke? Jo, det må det være! Seriøst... Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Feeder - High... Er det ikke? Jo, det må det være! Seriøst... Indeed. Din tur. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 "Choking chicks and SODOMY!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå