Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Ny sang da? EDIT: @ Trådstarter. Hva med og lage regelen, "Alle sangtekster\setninger skal skirves på nynorsk" ellernoe.. da kan det bli vanskeligere og gjette sang, iogmed at sangen kan være på nynorsk, engelsk eller på bokmål.. Tysk også for den saks skyld.. Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 "This is the first tale of death in the world When Cain struck down Abel, a family broken" STÅ PÅ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) "This is the first tale of death in the worldWhen Cain struck down Abel, a family broken" STÅ PÅ Megadeth - Truth Be Told NY POST:T;:R Endret 25. juni 2005 av Hylo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) ''Mightiest Self! Cast out of thy elysium with blood of nazarene. I write the story of man. 2000 years is nothing, thought it has been enough, come forth victorious. Muting the foul angelic choirs!'' Hvem er dette? Band - Tittel. Endret 25. juni 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily Artist og Tittel Øyh! Var ikke du litt vel tidlig ute nå? Les reglene for tråden da vel... Men når vi likevel er i gang så kan jeg vel svare... Big Punisher med Twinz..den var vel sammen med fat joe om jeg husker riktig.. Jeg posta fordi du tydeligvis glemte å poste en oppgave, som du vel skulle når du tippa riktig.. For det kan da ikke ta 18 minutter å komme på en ny slik oppgave? Beklager for å være off-topic, måtte bare svare på den Endret 25. juni 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ''Mightiest Self! Cast out of thy elysium with blood of nazarene. I write the story of man. 2000 years is nothing, thought it has been enough, come forth victorious. Muting the foul angelic choirs!'' Hvem er dette? Band - Tittel. Der måtte jeg leite bra i samlinga du!! BEHEMOTH _ Conquer All! Men jeg lurer på om vi skal prøve å gi tekster som kanskje noen flere har mulighet til å fikse..Kan bli litt mer spenning da kanskje.. Det var bare en tanke som slo meg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily Artist og Tittel Øyh! Var ikke du litt vel tidlig ute nå? Les reglene for tråden da vel... Men når vi likevel er i gang så kan jeg vel svare... Big Punisher med Twinz..den var vel sammen med fat joe om jeg husker riktig.. Jeg posta fordi du tydeligvis glemte å poste en oppgave, som du vel skulle når du tippa riktig.. For det kan da ikke ta 18 minutter å komme på en ny slik oppgave? Beklager for å være off-topic, måtte bare svare på den Do not troll here. 1000 poster Endret 25. juni 2005 av Hylo Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er svaret mitt korrekt? Kan godt hive ut en ny tekst jeg... Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) "I've got no right to lay claim to her frame She's not my possession" Endret 25. juni 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 the darkness - get your hands of my woman? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 yey, kommer ikke på noe spendeness dere kan finne ut hva er, så om noen har lyst, be my guest. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 "From the black and twisting shadows rose a woman beauty alluring to the eye" -Om noen er meget sikker så bare fyr løs en ny opgave. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 symphony x - wicked ganske sikker... "I sold my soul for a reasonable stake. the devil done paved the way." Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tror jeg har hørt den teksten en gang på radioen. Kan det være The Haunted som har den? Husker ikke tittel.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tror jeg har hørt den teksten en gang på radioen. Kan det være The Haunted som har den? Husker ikke tittel.. Bandet er korrekt, venter på rett sangtittel Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Det må da være The Haunted - rEVOLVEr? Ny sang: The only one who could ever reach me Was the son of a preacher man The only boy who could ever teach me Was the son of a preacher man Endret 26. juni 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Aretha Franklin - Son Of A Preacher Man ? Edit: Hvis det er riktig jogger jeg videre med: "I feel a chill in my heart Like lingering winter cold I and my son are torn apart He was just 6 winters old" Endret 26. juni 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, riktig sangtittel, selv om det ikke er Agatha Franklin som har har skrevet den. Tror nok det er Dusty Springfield - Son of a preacher man. Men jeg kan godkjenne det. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå