Goscinny Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 VEl, hvis du ikkje har høyrd om deg, kan e anbefale å kjøpe nokre cd'ar av dei! Dei er røytsla bra! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Odd Norstoga ett eller annet Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Odd Norstoga ett eller annet Nei, det er feil. Odd Norstoga er ikkje noe bra. Kan gi dere et hint: Dei kommer frå setesdalen og er glade i ralley, særlig på riksveg nr. 9. Jeg vil ha Band og sangtittel! Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Odd Norstoga ett eller annet Nei, det er feil. Odd Norstoga er ikkje noe bra. Kan gi dere et hint: Dei kommer frå setesdalen og er glade i ralley, særlig på riksveg nr. 9. Jeg vil ha Band og sangtittel! Åsmund Åmli Band? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Riktig, Ferr! Nå mangler bare tittelen på sangen Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Riktig, Ferr! Nå mangler bare tittelen på sangen Hmm. Den kan jeg ikke. Har bare hørt den der Påskerally-sangen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Åsmun Åmli band - Stump Og Vatn Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Åsmun Åmli band - Stump Og Vatn Hum, Kjære Åsmund. Å "lure" svaret ut av meg på MSN kvalifiserer vel til JUKS?. Dypt skuffet over deg! Dessuten kan jeg vel ikke godkjenne dette. Du har skrevet "Åsmun", mens det er Åsmund. Vokalisten er jo navnebroren din, og du klarer ikkje å skrive det riktig! Moderator, kan du vennligst gi denne karen 10% advarsel? EDIT: Skriveleifer Endret 25. juni 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tar meg friheten og legge til en "sang". "Det finns ei trapp som går ned til en kjellar, den er så trang at du må gå sidelengs. Å på veggen henger tjukt med bilder, av folk som har gått ned, men ikje kommet opp igjen" Lykke til. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 TLZ, det er korrekt. Men jeg vil ha tittelen på sangen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Kaizers Orchestra - Resistansen (vet at det er rett så kommer med nye oppgave) Band og sang til denne teksten: The gods are great, I am the greatest! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Borknagar - Gods of my world Hvilket album var den med i da? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jo nemlig, Empiricism fra 2001 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily Artist og Tittel Endret 25. juni 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily Artist og Tittel Øyh! Var ikke du litt vel tidlig ute nå? Les reglene for tråden da vel... Men når vi likevel er i gang så kan jeg vel svare... Big Punisher med Twinz..den var vel sammen med fat joe om jeg husker riktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå