Gå til innhold

"Skriv en setning, tipp sangen" - Tråden

Kurt P

Anbefalte innlegg

Nå er det vel strengt tatt ikke så farlig hvem som står for noe vokaler, så jeg tar en ny oppgave, som er gjeldende hvis svaret blir godkjent. Jeg har nemlig ikke tid til å svare i morra:

"I hear screams of fallen souls, sad cries of agony

Within the void of this evil hole, deep inside the black"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan røpe at bandet har et todelt navn, ergo ikke metallica. Sangtittelen er heller ikke røpet av setningen jeg skrev. Kanskje en sjanger som er regnet som litt tyngre enn metallica, men ikke så mye..

(Ok, det er kanskje en mye brukt tekst, skal gi et hint til:

"To our fallen brothers, you died to keep us free.")

Lenke til kommentar

Det er Iced Earth - Ghost of Freedom !

Men altså, hva for noe tull var det der med at du bare fortsatte, må jo se om folk får til det! Kunne jo hende at det var noen som kanskje så det å skulle til å svare rett før du braste fram!

Noen ganger, altså! ANGST

Lenke til kommentar
Men altså, hva for noe tull var det der med at du bare fortsatte, må jo se om folk får til det! Kunne jo hende at det var noen som kanskje så det å skulle til å svare rett før du braste fram!

Fordi det ikke var noen som hadde svart på over et døgn, ei heller noen som var i nærheten. Dessuten var det vel ikke du som svarte riktig på forrige oppgave heller.

Jeg har hørt låta du snakker om, men jeg har ikke filla peiling på hva den heter. (edit: ja, som han over ga meg tipset om, tror jeg det er fremmed rase - råne.. mistenker at eskild0 har rett.)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Sorry for at jeg at jeg ikke svarte på forhånd, men det er vel heller ikke rett at du skal få stille 2 spørsmål på rad. Eller?

Uansett, det er feil! Riktig svar er:

Inndalsgutan (nå kjent som SJUENDE far i huset) - Konge I Volvo

Lenke til kommentar
"But what’s puzzling you is the nature of my game"

Dette må da være The Rolling Stones - Sympathy for The Devil Lyrics!

Her kommer en ny ein:

"Livde på stump og vatn,

av og til øyl og dram

eg e kåt, eg e galen

eg e ifrå Setesdalen,

Livde på Stump og vatn"¨

Denne blir nok litt vanskligere siden det er et norsk band og dere ikke finner den på google med ein gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...