Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 I don't need this shit You stupid sadistic abusive fucking whore How would you like to see how it feels mommy Here it comes, get ready to die ok... Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, var vel min tur det da. Glemte meg helt ut... "Everything is 3D blasphemy" "Hvem" sang? Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Slipknot? Man må ha både tittel og artist... Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kan vi ikke gi et hint per sang? Slik at vi slipper og dø av irritasjon Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Slipknot - me inside * Endret 21. juni 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Slipknot - me inside Desverre. Kan gi deg en linje til... "My eyes are red and gold, the hair is standing straight up" Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Faen, er sikker på at det er noe Slipknot greier! Hva i F*** heter sangen? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Aha! slipknot - wait and bleed.. kom på det nå, måtte bare høre gjennom litt. neste oppgave: The rise, the voyage, the fall- tangled womb of mortal soil Jeg legger til hele refrenget som hint siden jeg ikke vet helt hvor kjent bandet egentlig er: The stream of mortality flows uncontrolled A boundless downward spiral to prospective void Existence takes its toll, extinction unfolds The Colossus falls back from it's treshold Endret 21. juni 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ,20/06/2005 : 21:23] OnT:"Hello, hello, is there anybody out there? Just not if you can here me?Is there anybody there?" pink floyd - is there anybody out there? Riktig, din tur! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ' date='21/06/2005 : 17:28'] ,20/06/2005 : 21:23] OnT:"Hello, hello, is there anybody out there? Just not if you can here me?Is there anybody there?" pink floyd - is there anybody out there? Riktig, din tur! høh? har vi misset noen lenger opp på sidene? jajaok, lag en ny oppgave hvis dere ikke vil bruke den rett ovenfor. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ny en her. I don't need this shit You stupid sadistic abusive fucking whore How would you like to see how it feels mommy Here it comes, get ready to die Disturbed - Down With The Sickness Det er helt riktig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Zethyr: Argh, bandet er det jeg hadde tenkt å stille spørsmål om(men en annen tekst). Bandet er nok ganske kjent i metal kretser vil jeg, muligens litt kjent i prog kretser også... (Borknagar er bandet ja, Colossus er sangen) "Need the one you love and love the ones you need..." Hvilket band? Det er relativt kjent, men akkurat denne sangen(teksten) er fra en plate før de ble skiggelig store... Det første albumet faktisk. Rettet litt på en feil... Lyrisk sett så er bandet kjent for å være politiske men også kunne være humoristiske. Vokalen til bandet har bla. Mike Patton(særlig Faith No More?) til inspirasjon... Dette burde være nok for de fleste til å gjette rett band Endret 22. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 TLZ, du glemte sangen, men jeg forstår at du vet at det er Colossus (som forøvrig er en genial sang, med en genial tekst). Oppgaven din var meget vanskeligere, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 "Need the one you love and love the ones you need..." System of a down - Mind! Har ikke noe forslag akkurat nå så fortsett den som vil. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har ikke noe forslag akkurat nå så fortsett den som vil. Tar meg den friheten jeg. La oss se hvem som klarer denne da uten å bruke google... "In time you'll love me like one of your own." And the game is on... Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Aaaa! Det der er above & beyond..tror jeg..må være det! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 *host* Above & Hvafforno? *hark* Ok, rett. Men hva heter sangen og hvem stod for vokalen? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 *host* Above & Hvafforno? *hark* Ok, rett. Men hva heter sangen og hvem stod for vokalen? hmm.. får jeg jukse litt? ..kan ikke huske... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 No one on earth heter denne sangen av above and beyond. Menneh, hva vokalen kommer fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå