Dimitrij Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 N.W.A/RATM - Fuck The Police Lenke til kommentar
953 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Enkelt og greitt. Din tur. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 "Peace, how are you. I dont mean to be late, it was my night to watch my little girl." Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Subsqueeze hadde riktig Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ingen som klarer min?... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Det skal vel egentlig være "Peace, how you? I aint mean to be late, it was my night to watch my little girl."? Introen på Nas (Nasir Jones) sin siste skive "Street's Disciple". Edit Neste tekst (oversatt til norsk) Mannen har sin kvinne til å ta imot hans frø, han har makten, oh, hun har behovetHun bruker hele livet på å tilfredsstille sine menn, hun lager ham middag og alt det hun kan Hun gråter alene om natten altfor ofte, han røyker, drikker og kommer ikke hjem i det hele tatt (snip) Mannen gjør håret ditt grått, han er ditt livs tabbe og alt du vil er å få en fortjent pause Han lyver deg opp i trynet, du hater nå dette spillet, han slår deg fra tid til annen, og du elsker og lever i smerte (Snip) Sorte øyner hele tiden, bruker ikke et øre på å skjule det fæle Og du der nede på dine knær som bønnfaler meg, kom og se meg blø Endret 16. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det skal vel egentlig være "Peace, how you?I aint mean to be late, it was my night to watch my little girl."? Introen på Nas (Nasir Jones) sin siste skive "Street's Disciple". Edit Neste tekst (oversatt til norsk) Mannen har sin kvinne til å ta imot hans frø, han har makten, oh, hun har behovetHun bruker hele livet på å tilfredsstille sine menn, hun lager ham middag og alt det hun kan Hun gråter alene om natten altfor ofte, han røyker, drikker og kommer ikke hjem i det hele tatt (snip) Mannen gjør håret ditt grått, han er ditt livs tabbe og alt du vil er å få en fortjent pause Han lyver deg opp i trynet, du hater nå dette spillet, han slår deg fra tid til annen, og du elsker og lever i smerte (Snip) Sorte øyner hele tiden, bruker ikke et øre på å skjule det fæle Og du der nede på dine knær som bønnfaler meg, kom og se meg blø Helt riktig Og hvis jeg ikke tar helt feil så er det der Guns'n roses med Only Women Bleed. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hmm...da ville jeg vel heller ha sagt Alice Coopers' Only Women Bleed. Fra Welcome To My Nightmare om jeg ikke tar helt feil.... GnR har kanskje en cover? T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå