Jernlov Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Black Sabbath med Turn up The Night Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tar jeg en ny da. Låten handler om å være dritt lei av alt og at ingen bryr seg om du lever eller ikke lenger så hvorfor ikke begynne å gjøre noe som å være kriminell? Heavy Metal Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Judas Priest - Breaking the Law? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Siden det ikke har kommet nytt forslag sier jeg bare: "Can't you see that we love my cock!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 dette er litt av teksten: Pay no mind what other voices say.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ingen som finner ut min?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Siden det ikke har kommet nytt forslag sier jeg bare: "Can't you see that we love my cock!" System of a down - Cigaro Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Siden det ikke har kommet nytt forslag sier jeg bare: "Can't you see that we love my cock!" System of a down - Cigaro FINALLY!! Jepp helt riktig, din tur! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 dette er litt av teksten: Pay no mind what other voices say.. A perfect circle - pet ikke min skyld at dere bare tar favoritt-banda mine! Ny en! "Cause you see my dear I have had enough Of keepin quiet about all this stuff" er sånn ca midt i sangen. Ikke rock/metal. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Basement Jaxx - Romeo ? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 "I wish that I could follow trough I know that your love is true and deep" Lenke til kommentar
953 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Joseph Arthur - Honey and the Moon Ny: A young nigga on the warpath / and when I'm finished, it's gonna be a bloodbath / of cops dyin' in L.A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå