Bogan Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 lite liv så gir tillater meg å ta en ny en for å vekke tråden ti llive. So you're feeling unimportant, cause you got nothing to say. And you life is just a... hint: Greg Griffin Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 bad religion-Stranger Than Fiction Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 bad religion-Stranger Than Fiction nesten, artisten er riktig Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 fortsatt feil... mer fra den: slumber will come soon and you are the Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Bad Religion - Slumber? EDIT: Too late, too late. -Jar Endret 7. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) filler'n Endret 7. august 2005 av simvik Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 siden mange bare kan google seg til svaret. så skriver jeg teksten på norsk jeg putter fingrene mine inn i øynene mine. det er det eneste som langsomt stopper smertene(?) men den er laget av ting jeg må godta. jesus! det slutter aldri, det jobber seg innover hvis smerten fortsetter aaaaahh...!! so emo Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 det var kjapt! og det er riktig! din tur Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Denne burde være lett (Skriver også på norsk) "Kom som du er, som du var, som jeg vil at du skal være, som en venn, som en venn." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nirvana - Come as you are Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Selvfølgelig riktig Your turn. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nok en gang død: på norsk for å unngå google" "belinda var min helt til den dag da jeg fant hun holde jim elske han" ref: "vet ikke om jeg vil men til jeg kan finne en jente som vil bli og ikke spille spill bak min rygg...." covret av mange bla johnny cash Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) mener Neil Diamond og har den og (og HIM ) Solitary man Endret 8. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 siden mange bare kan google seg til svaret. så skriver jeg teksten på norsk jeg putter fingrene mine inn i øynene mine. det er det eneste som langsomt stopper smertene(?) men den er laget av ting jeg må godta. jesus! det slutter aldri, det jobber seg innover hvis smerten fortsetter aaaaahh...!! so emo er uansett ikke verre enn å oversette.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 siden mange bare kan google seg til svaret. så skriver jeg teksten på norsk jeg putter fingrene mine inn i øynene mine. det er det eneste som langsomt stopper smertene(?) men den er laget av ting jeg må godta. jesus! det slutter aldri, det jobber seg innover hvis smerten fortsetter aaaaahh...!! so emo er uansett ikke verre enn å oversette.. Oversettelser er ofte unøyaktige. (særlig hvis utgangspunktet ikke er fulstendig 100% rett heller) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) mener Neil Diamond og har den og (og HIM ) Solitary man Riktig neil diamond - solitary man mange som har covret den. liker cashs versjomn best. vet om him og chris isaac Endret 8. august 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå