icer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Ble litt rot her: Se posten under Endret 12. juli 2005 av icer Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Postgirobygget - 23 tommer? Icer, er det Postgirobygget - 23 tommer eller er det ikke? Du må jo sjekke om noen er riktig hvis du har lagt ut sang Det er riktig! *Hatten AV* og HKoN- og alle ellers: Beklager, har vert på spillejobb og så fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme til Oslo dagen etter jeg postet. Så jeg har ikke fått vert her å sjekket =) Pga. min "fraværelse" tar vi at den første av dere som ser denne får poenget og kan fortsette... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg fortsetter: Denne sangen er fra en (uskyldig) (neger). Den handler om å ikke bry seg om hva andre mener, gjøre hva man selv vil osv. Den inneholder en tøff gitarsolo, og ett tøft gitarriff. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Postgirobygget - 23 tommer? Icer, er det Postgirobygget - 23 tommer eller er det ikke? Du må jo sjekke om noen er riktig hvis du har lagt ut sang Det er riktig! *Hatten AV* og HKoN- og alle ellers: Beklager, har vert på spillejobb og så fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme til Oslo dagen etter jeg postet. Så jeg har ikke fått vert her å sjekket =) Pga. min "fraværelse" tar vi at den første av dere som ser denne får poenget og kan fortsette... Bare til dere som tror noe annet: Det var Pasient- som gjettet riktig, ikke jeg Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg fortsetter: Denne sangen er fra en (uskyldig) (neger). Den handler om å ikke bry seg om hva andre mener, gjøre hva man selv vil osv. Den inneholder en tøff gitarsolo, og ett tøft gitarriff. Jay-Z med 99 Problems? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) nei, det er det ikke ... Michael Jackson - Black or White, (Beat it)? (Billie Jean)? (Smooth Criminal)? Endret 12. juli 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 det er beat it, soloen av van halen Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Yihooo! Da fikk jeg rett, da... må få bekreftet fra ka1ser først da! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Helt korrekt, Beat It! Edit: Soloen kom vel på 67. plass i kåringen av de 100. beste. Min absolutte Jackson favoritt! Endret 13. juli 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Denne er kanskje litt vanskelig. "Rose you never used your thornes" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 David Brent - Princess Diana Song ?? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Eg har eit tips om korleis ein kan utelukke juks (Google) Ein skriv ikkje teksten på orginal språket. Men engelske songar på norsk og omvendt. Td. Slå meg spedbarn ein gong til. Evt It was you and it was me, it was memories that never will die. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kan vi ikke bare ha det slik vi hadde? Sånn at vi forklarer om sangen så skal man gjette Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Navyshark : Den siste er noe med postgirobygget, men kan ikke huske tittelen Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 "Fuck you i wont do what you're tellin' me!" (Kanskje ikke så vanskelig men..) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 "Fuck you i wont do what you're tellin' me!" (Kanskje ikke så vanskelig men..) Hallo? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Eg har eit tips om korleis ein kan utelukke juks (Google)Ein skriv ikkje teksten på orginal språket. Men engelske songar på norsk og omvendt. Td. Slå meg spedbarn ein gong til. Evt It was you and it was me, it was memories that never will die. Uansett; Postgirobygget - Idyll Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 "Fuck you i wont do what you're tellin' me!" (Kanskje ikke så vanskelig men..) Hallo? Hallo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå