Gå til innhold

"Skriv en setning, tipp sangen" - Tråden

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Postgirobygget - 23 tommer?
Icer, er det Postgirobygget - 23 tommer eller er det ikke? Du må jo sjekke om noen er riktig hvis du har lagt ut sang :)

Det er riktig! *Hatten AV* og

HKoN- og alle ellers: Beklager, har vert på spillejobb og så fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme til Oslo dagen etter jeg postet. Så jeg har ikke fått vert her å sjekket =)

Pga. min "fraværelse" tar vi at den første av dere som ser denne får poenget og kan fortsette...

Lenke til kommentar
Postgirobygget - 23 tommer?
Icer, er det Postgirobygget - 23 tommer eller er det ikke? Du må jo sjekke om noen er riktig hvis du har lagt ut sang :)

Det er riktig! *Hatten AV* og

HKoN- og alle ellers: Beklager, har vert på spillejobb og så fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme til Oslo dagen etter jeg postet. Så jeg har ikke fått vert her å sjekket =)

Pga. min "fraværelse" tar vi at den første av dere som ser denne får poenget og kan fortsette...

Bare til dere som tror noe annet:

Det var Pasient- som gjettet riktig, ikke jeg :cool:

Lenke til kommentar
Jeg fortsetter: Denne sangen er fra en (uskyldig) (neger). Den handler om å ikke bry seg om hva andre mener, gjøre hva man selv vil osv. Den inneholder en tøff gitarsolo, og ett tøft gitarriff.

Jay-Z med 99 Problems?

Lenke til kommentar

Eg har eit tips om korleis ein kan utelukke juks (Google)

Ein skriv ikkje teksten på orginal språket. Men engelske songar på norsk og omvendt.

Td. Slå meg spedbarn ein gong til. Evt It was you and it was me, it was memories that never will die.

Lenke til kommentar
Eg har eit tips om korleis ein kan utelukke juks (Google)

Ein skriv ikkje teksten på orginal språket. Men engelske songar på norsk og omvendt.

Td. Slå meg spedbarn ein gong til. Evt It was you and it was me, it was memories that never will die.

Uansett; Postgirobygget - Idyll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...