Gå til innhold

ACER FERRARI 4000 - Turion 64-basert bærbar PC

Anbefalte innlegg

Da har jeg sittet her å lest hardware.no & notebookforums som gal de siste 48 timene å fant ut at det var på tide å registrere seg siden jeg

bestilte en 4005 XPP på PSData for 20 min siden :)

Litt små skummelt å tenke på hva man har betalt, men men.

Den gamle Elitegroup 551 maskinen min er godt brukt, umulig å få til å lade + at den faller fra hverandre nå så fant ut det var på tide med en oppgradering, å nå vil jeg heller betale litt ekstra å få kvalitet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter nå skriver på min nye 4005 :)

Herregud for en maskin, har den gamle Elitegroup'n ved siden av for å øverføre filer... må nesten dra litt på smilebåndet :p

Eneste minus så langt er vifta som jeg syns jeg hører litt for bra.

DinSide ga denne maskin 8/10 på støy.

Må nok minst ned til 7/10 jeg.

Lenke til kommentar
Eneste minus så langt er vifta som jeg syns jeg hører litt for bra.

eg klager ikkje over lyden frå vifta....

Så lenge eg klarer å sove mens den er på ca. 1 meter i frå meg er det bra.

Dette er forresten min første bærbar så eg har ingenting å samenlikne med.

Lenke til kommentar

Nå har jeg mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe en slik pc(må spare litt). Jeg leste testen fra DinSide og la merke til at pcen skal være meget robust, noe som er vesentlig siden jeg skal ha pcen nedi den fullstappede skolesekken min. En kamerat av meg har en bærbar pc i plast, og skjermen hans blir trykt ned i tastaturet på grunn av press i skolesekken hans. Dette vil vel jeg slippe med Acer Ferrari 4000(4005)?

Edit: spørsmålstegn.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar
Nå har jeg mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe en slik pc(må spare litt). Jeg leste testen fra DinSide og la merke til at pcen skal være meget robust, noe som er vesentlig siden jeg skal ha pcen nedi den fullstappede skolesekken min. En kamerat av meg har en bærbar pc i plast, og skjermen hans blir trykt ned i tastaturet på grunn av press i skolesekken hans. Dette vil vel jeg slippe med Acer Ferrari 4000(4005)?

Edit: spørsmålstegn.

ja, etter det som står på dinside så vil du slippe dette. Men jeg vil alikvel anbefale både deg og kompissen din å ha en egen bæreveske til laptop'en ! ;)

Lenke til kommentar

Hm, nå virker det som jeg bare klager her kanskje... menne...

Touchpad'n min virker ikke lenger (?)!! Har ikke gjort noen forandringer på drivere etc. Koblet til mus&tastatur å sittet å spilt CSS en par timer, det er det eneste.

Har avinstallert & re-installert Synaptics drivere... ingen virkning.

Knappene under pad'n virker heller ikke.

Ideas? :(

Lenke til kommentar

Touchpad'n min virker ikke lenger (?)!! Har ikke gjort noen forandringer på drivere etc. Koblet til mus&tastatur å sittet å spilt CSS en par timer, det er det eneste.

Ideas? :(

Last ned knoppix (linux som du kan kjøre direkte fra cden) og test touchpaden der. (får å slippe og legge inn windows på nytt)

Lenke til kommentar
Viss jeg skal koble til høytalere/anlegg til denne maskinen, må det da gå i fronten? Er ikke det eventuelt litt upraktisk?

Ja, det er kun i fronten og det er ikke den optimale plasseringen.

Lenke til kommentar

Ideas?  :(

Har du prøvd å trykke "Fn+F7" (Aktiver/deaktiver touchpad)? :hmm:

Kan noken anbefale DVD plater til brenneren?

Endret av dotGif88
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er mulig å bytte tastatur på denne maskinen? Jeg flytter til Florida i september og det hadde vært deilig om jeg kunne kjøpt den der. Noen som vet prisen på tastaturet her i Norge? Er det vanskelig å bytte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...