LowBalls Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) hei, jeg lurer på om man får et greit nok kamera til 2000kr? kameraet skal brukes til å filme litt i ferien og sånn, så behøver ikke topp-kvalitet. er det viktig med mye zoom? og er det det samme om jeg kjøper dv eller dvd? er ikke forskjellen bare at du kan ta ut plata og legge den rett på dvd-lesern, mens dv må du plugge i en ledning? for å overføre. Endret 20. juni 2005 av alex91 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 er dette et bra kjøp? vet det er over prisen jeg satt opp, men fant ikke noe som kosta 2000kr, og var bra JVC D240E Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 De billigste kameraene sliter først og fremst med innebelysning, så utendørs er det vel greit nok. Ikke forvent knivskarpe bilder, uten forstyrrelser og korn, men du bør være i stand til å se det du har filmet Merk at du nok ikke får ting som DV-inn og slikt, men til den prisen kan man ikke få alt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå