zarz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan ser man hvem som hoster en optimatch i Halo 2? Er ofte jeg opplever at noen jukser med linja (dvs "setting up game" kommer frem uten at noen går eller kommer i gamet), men jeg vet jo ikke hvem jeg skal trykke leave fedback på.. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 1. Gå på recent player lista. 2. Finn juksemaker`n 3.Velg ham/henne 4.Og gå på feedback Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skjønner det, men jeg aner jo ikke hvem det er som jukser, jeg vet bare at han som hoster et game jukser med linja når jeg spiller en optimatch. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Blå skjerm kan komme opp når den som er host forlater spillet eller dersom det oppstår nettverksproblemer hos hosten. At skjermen blir blå betyr slett ikke at noen jukser. Dersom blåskjermen varer i mer enn 4 sek er det ikke standby. Dersom blåskjermen varer ca 4 sek eller kortere kan det være standby. Men etter siste update brukes standby stort sett bare i H2H og double team, og da er man vanligvis ikke i tvil. Når man får blåskjerm når man nermer seg motstanderen og er død når den går bort, er det standby. Ellers er det stort sett bare problemer med nettverket. Er det standby vil du normalt få melding om hvem som drepte deg mens du var på blåskjerm. Edit: Du kan sjekke hvem som er host dersom du holder "back" knappen nede like før spillet starter (setting up game). Med en gang spillet starter får du da opp score boardet. Ettersom hosten kommer inn i spillet litt før de andre vil han har sitt ikon foran navnet sitt, mens de andre vil ha røde kryss (som om de var død). Dette varer bare ca et halvt sekund før de andre også får ikoner. Dersom noen har veldig lav ping til hosten kan det være vanskelig å se hvem hosten er. Endret 21. juni 2005 av roolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå