Gå til innhold

mini-itx, hvor får man kjøpt?

Anbefalte innlegg

Jeg savner mini-itx kabinetter. Og de som finnes koster jo gjerne det hvite i øyet.

Finnes det noen kabinetter som ikke koster så alt for mye, og som ikke tar opp så alt for stor plass? (mini-itx i maxi tower ser jo litt dumt ut) Gjerne en norsk nettbutikk.

Snart kommer jo via sitt nye hk med sitt dual cpu! (september, om jeg husker korrekt) det sikler undertegnende på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg burde selvsagt ha nevnt mine "behov" føre jeg maser på forumet.

Håpet er at jeg bytter ut min nåværende server med det nye via kortet med to cpuer, og da ønsker jeg å ha 3 disker og en dvd-brenner i den.

Noen vil selvsagt argumentere med at det er litt for mye på et så lite kort, men kortet skal kunne klare å spise det, om man tror på reklamen. Da vil jeg også ha behov for en litt stor strømforsyning (vil 250W holde?)

Det hadde vært flott om eet orket å selge til det private markede, for de hadde et godt utvalg.

Lenke til kommentar

Hvis du selv har, eller kjenner noen med enkeltmansforetak og null betalingsanmerkninger, kan du sikkert få hjelp til å handle inn litt fra EET.

Nå har jeg selv forhandler-status der gjennom mitt eget firma, men får ikke reklamere for det her (Som rett og rimelig er).

Endret av Beatnut
Lenke til kommentar

Jeg holder på å lage en hvis skisse over hvordan jeg vil ha det, og det er ikke alltid jeg klarer å bestemme meg (noen som kjenner seg igjen kansje? :))

HK jeg har bestemt meg for (helt sant!) er et VIA VT-310DP - dual cpu, og plass til litt minne. Hvor mye dette kommer til å koste er fortsatt usikkert siden det ikke har kommet ut for salg enda. Det jeg sitter og funderer på er om jeg kansje heller bør satse på eksterne disker istedenfor interne. Dersom jeg gjør det så kan jeg jo ha et relativt lite kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...