k-mouse Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Heisann, har noen spørsmål ang. innkjøp av RAM. Har nå skaffet meg et AMD-system (Socket 939 Athlon 64 3500+), og har bestemt meg for å kjøpe 2x1gb-brikker med RAM. Helst noe i budsjett-klassen (Absolutt max = 2500,- ikke noe over!) Den gamle RAMen gir jeg til faren min, så alt skal skiftes ut Systemet skal nok brukes mest til spilling, mulig også litt videoredigering. Jeg er ikke en veldig stor overklokker når det gjelder RAM, må gjerne ha litt ok-potensiale, men dette er altså ikke en viktig faktor... Så, hva slags RAM anbefaler dere egentlig? Takk på forhånd Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Er det litt for tidlig å bumpe denne nå? Jeg prøver meg ihvertfall *bump* Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 kjøp corsair ram brikker http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302138&cks=PRL' disse er bra. skal kjøpe 3500+ og 939 selv skal da ha de rambrikkene Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Samme brikker som jeg kommer til å bestille til mitt AMD S939 system i løpet av uka. Skulle være bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå