Gå til innhold

prepaid time over, WTF!? NÅ klikker jeg!


Anbefalte innlegg

hallo.

 

Nå har de blizzard folka gått meg på nervene! Først sliter jeg som pokker med å fixe betaling for en ny måndes wow spilling, ok etter 2 time, yess, jeg får det til. Så etter 2 dager med spilling, kommer dette: prepaid time is over, blablabla!

 

Hva i pokker er det som er galt nå da!? betalte ikke 120kr for å spille i 2 dager! hvem skal jeg snakke med? har dette hendt noen andre? har jeg rett til å vere FORBANNET nå?

 

ver så snill å kom med svar! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funker ikke å sette opp ny måned heller, hele tiden er bankkort nr feil, så jeg bare gir meg på det,etter å ha skjert opp musematten min, og knus en dvd film i min frustrasjon, noe som sikkert overgår den månen alikavel i pris, har jeg nå gitt meg på det og seller det til en kompis. MØKKA BLIZZARD! BRENN I INSTE HELVETE!!!

Lenke til kommentar

driter jeg i, jeg tviler på at du vet hvor fortvilet og lei jeg er av hele blizzard nå.

 

wow: 550 kr

+3 månder: 400kr ca

billet til lan som jeg hadde tenkt å spille mye WoW sammens med venner på (wow lan ja) : 300kr (kan ikke gives tilbake til butikken, pga en kode å noe greier)

 

=1250kr rett i dass. jeg er 16 år og har ikke jobb, 1250kr er mye penger for meg.

Lenke til kommentar

Det var ikke sånn jeg mente det. Jeg synes selv 1250 kroner er endel penger, og jeg er student selv. Selvsagt er det surt, men du er langt fra den første som har opplevd dette problemet. Det ordner seg etter hvert, selv om du ikke får spilt at the moment.

 

Det å ødelegge ting er aldri sunt - uansett hva det er man er sinna for. Dessuten, LAN-billetten din får du da brukt uansett, og du skal være rimelig sikker på at kontoen din er i orden innen den tid.

Lenke til kommentar
driter jeg i, jeg tviler på at du vet hvor fortvilet og lei jeg er av hele blizzard nå.

 

wow: 550 kr

+3 månder: 400kr ca

billet til lan som jeg hadde tenkt å spille mye WoW sammens med venner på (wow lan ja) : 300kr (kan ikke gives tilbake til butikken, pga en kode å noe greier)

 

=1250kr rett i dass. jeg er 16 år og har ikke jobb, 1250kr er mye penger for meg.

World Of Warcraft Retail : 550kr

3 måneders abbonoment : 400kr

Billett til WOW LAN : 300kr

 

Oppskjært musematte og en knust dvd i frustrasjon: PRICELESS!

Lenke til kommentar

Ingen som gidder å hjelpe deg når du oppfører deg som en überfjortiss som whiner som bare faen. (Og trippelposter på 10 minutter). Hva er egentlig poenget med posten? Whine over blizzard? Ta en telefon, det hjelper så utrolig mye mer enn å sende mail (Du må selvsagt ikke snakke på samme måte som du skriver her da). :roll:

Lenke til kommentar
QUOTE (genetex @ 20/06/2005 : 16:07)

driter jeg i, jeg tviler på at du vet hvor fortvilet og lei jeg er av hele blizzard nå.

 

wow: 550 kr

+3 månder: 400kr ca

billet til lan som jeg hadde tenkt å spille mye WoW sammens med venner på (wow lan ja) : 300kr (kan ikke gives tilbake til butikken, pga en kode å noe greier)

 

=1250kr rett i dass. jeg er 16 år og har ikke jobb, 1250kr er mye penger for meg.

 

 

World Of Warcraft Retail : 550kr

3 måneders abbonoment : 400kr

Billett til WOW LAN : 300kr

 

Oppskjært musematte og en knust dvd i frustrasjon: PRICELESS!

 

 

Haha :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...