Apocalypse Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fikk en avis idag hvor de har tilbudet. Skal ned til mandag å kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fikk en avis idag hvor de har tilbudet. Skal ned til mandag å kjøpe. Gjelder tilbudet bare i de tidligere nevnte butikkene? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Gjelder: Elkjøp Giganten Åsane Elkjøp Giganten Fana Elkjøp Sartor Elkjøp Giganten Tiller Elkjøp Giganten Leangen Elkjøp Stormarked Stjørdal Elkjøp Stormarked Skien Elkjøp Stormarked Porsgrunn Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Elkjøp-avisa kom idag, håper de har +R på lager på Elkjøp Tiller. Skal prøve å stikke innom der i kveld hvis jeg når det, så kan jeg prøve å poste en liten test siden ingen andre har testa med Pioneer109 (har før fått bare sgs perfekte resultater med verbatim +R 16x på full speed). Made in India skulle ikke gjøre noe hvis verbatim gjør jobben sin med kvalitetskontroll. (Håper jeg iallfall). Ser ut som om produksjonsland oftest har mindre å si enn merke. Lenke til kommentar
benz Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Høres fornuftig ut. Regner med at de passer på sitt gode navn og rykte. Lenke til kommentar
skol Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei, her er litt informasjon for de Verbatim platene som selges i 25stk/spindel hos elkjøp til kr 99,- --------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD+R:MCC-004-000] --------------------------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD+R] - [Not Available] Manufacturer Name : [Mitsubishi Chemical Corp.] Manufacturer ID : [MCC] Media Type ID : [004] Product Revision : [Not Specified] Blank Disc Capacity : [2,295,104 Sectors = 4,482.6MB = 4.38GB (4.70GB)] Recording Speeds : [1x , 2.4x , 4x , 6x-8x , 6x-16x] --------------------------------------------------------------------------- [ DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com ] --------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
benz Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Angående DVD Identifier: er det safe med hensyn til AdWare SpyWare osv? Vil helst ikke installere før jeg vet. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Angående DVD Identifier: er det safe med hensyn til AdWare SpyWare osv? Vil helst ikke installere før jeg vet. Det skal ikke inneholde spyware eller adware av noe slag. Lenke til kommentar
skol Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei, en bør så absolutt ha siste firmware B7V9 for Benq DW1620 med disse platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå