ZeS Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) hei på dere! har igrunn bare et spørsmål: Noen som vet hva intakskravet for GK elektro er i år? alså karaktersnittet... kommer jeg inn med ca. 3.236? EDIT: Sted=Hamar Endret 20. juni 2005 av ZeS Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) spørst vel hvor i landet du befinner deg? men inntakskravet til gk elektro er vel sjelden over 3? Endret 20. juni 2005 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 tillater meg selv en liten *bump* ingen som vet noe mere? Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Listen over hvor mange som har søkt hvor i Oppland fylke kan du finne her VINSTRA VIDAREGÅANDE SKULE 18 søkere, 15 plasser. (antar det er 15 plsser/klasse, ikke helt sikker, men elektroklasser er ofte 15 elever). VARGSTAD VIDEREGÅENDE SKOLE 41 søkere, 45 plasser (3x15 plasser) RAUFOSS VIDEREGÅENDE SKOLE 32 søkere, 50 plasser (?) HADELAND VIDEREGÅENDE SKOLE 30 søkere, 29/30 plasser. Dokka vgs. 12 søkere, 13 plasser Valdres vgs 33 søkere, 18 plasser. Er absolutt ikke sikker på om jeg tolket teksten rett, men jeg tror det er slik det er. Ellers kan du bare laste ned filen selv å se. Kan også sje endringer grunnet for høye/lave søkertall. Plassene er hvor mange elever det gikk på de kursene i Oktober i fjor. Endret 23. juni 2005 av hageby1 Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Listen over hvor mange som har søkt hvor i Oppland fylke kan du finne her #1: Linken funker ikke #2: det var ikke oppland, men Hedmark Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 har også søkt gk elektro. og har omtrent samme snitt som deg.. så jeg komer til å følge mye med noen som vet noe om hvor mange som har søkt\kommet inn på bardufoss vgs gk elektro? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 ingen flere som vet noe som helst? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Listen over hvor mange som har søkt hvor i Oppland fylke kan du finne her VINSTRA VIDAREGÅANDE SKULE 18 søkere, 15 plasser. (antar det er 15 plsser/klasse, ikke helt sikker, men elektroklasser er ofte 15 elever). VARGSTAD VIDEREGÅENDE SKOLE 41 søkere, 45 plasser (3x15 plasser) RAUFOSS VIDEREGÅENDE SKOLE 32 søkere, 50 plasser (?) HADELAND VIDEREGÅENDE SKOLE 30 søkere, 29/30 plasser. Dokka vgs. 12 søkere, 13 plasser Valdres vgs 33 søkere, 18 plasser. Er absolutt ikke sikker på om jeg tolket teksten rett, men jeg tror det er slik det er. Ellers kan du bare laste ned filen selv å se. Kan også sje endringer grunnet for høye/lave søkertall. Plassene er hvor mange elever det gikk på de kursene i Oktober i fjor. Hmmm, har da pleid å være trangere om plassene på Vargstad. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tja.. gikk GK elektro på Hamar (ankern) for 2 år siden, var en med 2 i snitt som kom inn. I fjor var det vel rundt 3 i snitt. Men er nok ikke noe problem, er såpass mange plasser. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 kommer jeg inn med ca. 3.236? EDIT: Sted=Hamar haha, da kommer jeg inn før deg har hamar som 2. valg ;P Men Elverum som 1. valg.. Har selv ca. 4,1 i snitt elns.. Er spent på om jeg kommer inn, 15 plasser, 30 søkere ca. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Plassene er hvor mange elever det gikk på de kursene i Oktober i fjor. tenk om det er dobbelt så mange søkere i år'a ?! Da går snittet opp.. Jeg vet også at det var 3,1 i snitt på min skole i fjor, men en del flere søkere i år ! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 HAr søkt på VK1 elektronikk på Vargstad, men jeg har ankern som reserveløsning, regner med å komme inn på begge, akkurat som i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå