Joachim_F Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Konami sin Pro Evolution Soccer-serie får senere i år sitt femte tilskudd. Her er litt informasjon om spillet. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 og Konami forteller at målet deres er å produsere det mest realistiske fotballspillet noensinne. her ser det ut til at vi har noko å glede oss til. Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Får ein fotball idiot som meg er dette fantastisk Endret 20. juni 2005 av izoren Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Teite kommentatorer og altfor arkadeaktig fotball-spill med choppy og urealistiske bevegelser? Nei takk... Holder meg til EA og UCL 04/05 enn så lenge... Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Teite kommentatorer og altfor arkadeaktig fotball-spill med choppy og urealistiske bevegelser? Nei takk... Holder meg til EA Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg Mvh André Endret 21. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg Mvh André Misforstod eg deg, eller var du ute etter kvantitet og ikkje kvalitet? Ville sjølv satsa på kvalitet! Endret 21. juni 2005 av Brighto Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg Mvh André Misforstod eg deg, eller var du ute etter kvantitet og ikkje kvalitet? Ville sjølv satsa på kvalitet! Hehe, vel du tok munnen ut av ordene mine (eller var det omvendt?)... Jeg satser på kvalitet foran kvantiet ja, og om folk vil syns synd i meg pga det, vel da får det nå bare være... Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Pro Evolution Soccer slår alle! Gleder meg til dette spillet ja Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Teite kommentatorer og altfor arkadeaktig fotball-spill med choppy og urealistiske bevegelser? Nei takk... Holder meg til EA Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg Mvh André Fint at jeg får litt medlidenhet, men det er vel for tidlig å si hvem som vinner den neste store "fotballkampen" på det nåværende tidspunkt? Jeg vet at man vil få se store spilltekniske forandringer i FIFA 06, og jeg kan ikke si annet at det blir svært spennende å være fotballentusiast i tiden som kommer. Den som venter får se. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Aaaah! Gleder meg noe sykt! Pro Evolution Soccer serien er for meg de beste spillene uansett sjanger og platform. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har vore trofast til Fifa serien i lang tid, men blir spennande å sjå kva PES 5 får til. Venter spent eg, fotball spel er morosamt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg