Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hei! Er det mulig å installere spillfilene til et spill på en ekstern harddisk og spille spillet på den maskinen jeg installerer det på? (Ikke noen andre). Så da blir liksom registriet og Cden i driveren på maskinen og selve filene på den eksterne harddisken? Og så når jeg kobler fra den eksterne så bare beholder jeg registrikodene fra det spillet sånn at jeg senere kan bare plugge den i å spille den? For hvis dette er mulig kan jeg installere mange spill på en gang. Og liksom spille alle når jeg vil og det er litt kjekt siden dette dreier seg om en bærbar. takk for svar! Endret 20. juni 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Ingen som kan svare? Jeg har veldig snart tenkt å kjøpe en ekstern harddisk. Det eneste jeg venter på er at jeg får et JA svar på denne tråden. Ellers hadde jeg kjøpt den. Selv om svaret er nei, så anyone , kom med det! takk.. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Går vel fint ann å spille fra ekstern harddisk, men anbefale det blir noe annet. En ekstern harddisk yter jo ikke like godt som en internt, og da tenker jeg på hastigheten. Den blir logisk nok noe mindre når du har ekstern. Edit: må passe på at harddisken får samme Bokstav vær gang du plugger den i, ellers blir det fort noe surr i reg. Endret 20. juni 2005 av BKB Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 takk for svar! Den jeg skal kjøpe tror jeg har en hastighet på 7200...er ikke sikker. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er redd den løsningen din vil bli treg........ Kent Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Men da har jeg en annen løsning: Jeg kopierer alt jeg har av bilder,musikk og filmer på den eksterne (er dette en farlig ting å gjøre?) og så slette de filene på den skikkelige harddisken, og installere spill på den frigjordte plassen på den skikkelige harddisken. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er redd den løsningen din vil bli treg........ Kent Tja.. Med en transferrate på omentrent halvparten av interne disker og en aksesstid som er omentrent 20% lengre så blir det sikkert litt tregere enn en intern harddisk, men jeg tror ikke det vli bli plagsomt tregt. Jeg tror forskjellen i tid ved lasting av brett vil bli verd det med tanke på den ekstra fleksibiliteten av å ha disken ekstern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå