Gå til innhold

Spill og ekstern harddisk?

Anbefalte innlegg

Hei! Er det mulig å installere spillfilene til et spill på en ekstern harddisk og spille spillet på den maskinen jeg installerer det på? (Ikke noen andre). Så da blir liksom registriet og Cden i driveren på maskinen og selve filene på den eksterne harddisken? Og så når jeg kobler fra den eksterne så bare beholder jeg registrikodene fra det spillet sånn at jeg senere kan bare plugge den i å spille den?

For hvis dette er mulig kan jeg installere mange spill på en gang. Og liksom spille alle når jeg vil og det er litt kjekt siden dette dreier seg om en bærbar.

takk for svar!

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går vel fint ann å spille fra ekstern harddisk, men anbefale det blir noe annet. En ekstern harddisk yter jo ikke like godt som en internt, og da tenker jeg på hastigheten. Den blir logisk nok noe mindre når du har ekstern.

Edit: må passe på at harddisken får samme Bokstav vær gang du plugger den i, ellers blir det fort noe surr i reg.

Endret av BKB
Lenke til kommentar
Er redd den løsningen din vil bli treg........

Kent

Tja.. Med en transferrate på omentrent halvparten av interne disker og en aksesstid som er omentrent 20% lengre så blir det sikkert litt tregere enn en intern harddisk, men jeg tror ikke det vli bli plagsomt tregt. Jeg tror forskjellen i tid ved lasting av brett vil bli verd det med tanke på den ekstra fleksibiliteten av å ha disken ekstern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...