Gå til innhold

Utvider med showroom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starter ikke i det små den gjengen der...først selger man med tap en periode for å komme inn på markedet, så satser man videre både med dette og på utvidelse av lager.

Hva mener du med det? Netshop er såvidt jeg vet en av norges eldste nettbutikker for datautstyr.

Det er direkte feil. De ble etablert for få år siden og het da Hardwarebutikken. Senere ble de til Netshop. Av linken ser du antageligvis årsaken til at du tror Netshop er gammel i og med at navnet kan forveksles med en virksomhet som ble lagt ned i 2001.

Og selv om det hadde vært gamle Netshop det ble referert til så hadde det vært feil. Norges eldste nettbutikk i denne sjangeren ble vel startet i 93-94 tror jeg.

Lenke til kommentar
Fint for meg da jeg bor på Kalbakken :)

 

Men hvis dette dukker opp i gamle lager til Sony i Nedre Kalbakkvei vil jeg si at det ligger på Alfaset og ikke Kalbakken..

Hvis de tar over lagret til Sony, samt deler av etasjen som Sony skal leie ut, så må nok jeg inne å jobbe litt hos dem tenker jeg. Siden det alltid er jeg som blir sendt til Sony på service oppdrag. Hørte at de som skulle inn der måtte ha egen heis fra lageret og opp til 3. etg. Så det er godt mulig at det er der, siden de sikkert vil ha mulighet til å hente ting fra lagret uten å måtte gå publikums veien.

 

Dette får jeg spørre om til fredag når jeg skal inn å jobbe hos Sony.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser at Netshop har hengt opp ett svært banner i Stanseveien 23 eller 27. Dette er ved avkjøringen til Grorud når man kjører Østre-Akervei. Rett ved Hydro Texaco på veien sørover.

 

Ett bra sted, bra med parkering, og lett å komme til med bil. Litt verre med kollektivt, da Grorud togstasjon er 5-10 minutters gange unna. Kjedelig hvis man har mye å drasse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...