Marius_EV Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Update 28/8 Om det var plass her oppe? Det må bare være såvidt i så fall kan jo gå. Kult, de passer i harddisken. Da skal jeg bruker de til harddiskfestet. Litt plexi Passer her også ja Dette går nok ikke spirre Handlet litt. Varmluftspisol til 99,- Dette er sikkert bare tull. Denne skal få smake 300 grader. (prøvde med hårføner, gikk dårlig ) Virket jo Men det ble ikke gjort noe mer etter dette da det skjedde noe som det ikke var informert om i maualen. ALLE røykvarslerene i den nederste etajsen gikk av : Var ikke røyk engang. Ble gull farget etterhvert Kan ikke skjønne hvorfor man ikke skal bruke den som hårføner, kan du? Dere kan snart vente dere some serious plexi action. Endret 27. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 nice work med den varmepistolen, skal bli morsomt og se hva du får til. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du har jo god plass til radiatoren du, hvorfor sier du at du ikke har det? Fin bøy på plexi`en, tror det kan bli bra til slutt når du har montert alt på Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Du har jo god plass til radiatoren du, hvorfor sier du at du ikke har det? Tja, jeg vet enda ikke om det er plass der oppe. må jo feste radiatoren til vifta på en eller annen måte slik at jeg fremdeles klarer å koble til dvd-rom. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hadde vært konge om du fikk plass til den der oppe da regna med at det ikke var plass nederst i kassa, var bare en tanke Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) hadde vært konge om du fikk plass til den der oppe da Vi får se hva jeg gjør. Heller forsatt litt mot å ha den i front. MEn jeg har fått sinnsykt lyst på skikkelig vannkjøling nå:. Copper TDX Block for Athlon64 754/939/940 The Danger Den 6800 Solution for GPU and RAM cooling. Danger Den MAZE4 Chipset Block Danger Den CSP-MAG 12 Volt Pump Danger Den Fillport Black Ice XtremeII Radiator Danger Den UV Tubing Pris: 361.82 dollar - 20 % = 289,456 dollar = ca 1831.59 Nok Hvis jeg får dem til å sende det som gave blir det jo veldig billig. Vi får se. Endret 29. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 nice er det no fremgang på proskjektet? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Skal prøve å få gjort noe i dag. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Så ikke værst du det settet der nei, og de sender det sikkert som gave siden de får en ny kunde på det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Update 30/8 Jeg har ikke gjort så mye, men det går da fremover. Bending rig v1.2 Plexien skal vel kanksje ikke se slik ut etterpå. Bendingrig v2.0 . Denne virker nok bedre. Her lages dekselet til dvd-rom'en. Den sagingen der var vel ikke helt rett? Nei, tror jeg holder meg til multiverkty fra nå av. Nå kommer det seg. Bommet litt på lengden. Bra det bare var for å prøve. Dette har jeg ikke gledet meg til, men det må gjøres. Hm, tror kanskje det gikk greit. Noen justeringer trengs, men tror det blir bra. Den er bare festet midlertidig her med dobbeltsidig tape. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ser bra ut dette, følger med Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ser bra ut dette, følger med helt enig kutgw Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kvalitetsarbeid dette ja, og som vanlig gleder jeg meg allerede til neste update Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 WOW, dette var bra! Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 åå feite! dette blir jo drit rått da! lykke til! denne skal følges med på! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Så workloggen først nå. Kan ikke du forklare litt hvordan du bøyde plexiglasset? (varme, hvor mye varmet du opp? Bøyde du med håndkraft? etc.) Hvordan tror du det vil funke på hhv. 10mm, 8mm og 3mm? Tror du det er mulig å lage en "firkanta" (avrundede hjørner, selvsagt) boks? Da må man jo evt. skjøte endene man har bøyd... (topp og bunn skrus på). Kanskje du kan teste dette hvis du har en bit til overs? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hei! Så workloggen først nå. Kan ikke du forklare litt hvordan du bøyde plexiglasset? (varme, hvor mye varmet du opp? Bøyde du med håndkraft? etc.) Hvordan tror du det vil funke på hhv. 10mm, 8mm og 3mm? Tror du det er mulig å lage en "firkanta" (avrundede hjørner, selvsagt) boks? Da må man jo evt. skjøte endene man har bøyd... (topp og bunn skrus på). Kanskje du kan teste dette hvis du har en bit til overs? Det var jo ikke akkurat verdens mest avanserte varmluftpistol jeg kjøpte, så den har 2 innstillinger; High\low @ 600 og 300 grader. Jeg har ikke prøvd så mye enda, men jeg bare varmer plexien opp (300grader inst) til den blir bøyelig. Jeg bøyer litt med hendene, men plexien blir ganske varm så det er nok lurt å bruke noe som du bøyer plexien med. Det er også ganske viktig å ikke varme den opp for mye, for da blir den ruglete og litt stygg. Underlaget er også viktig. Det er nok fullt mulig å lage en boks, men det er ganske vanskelig å få den akkurat som du vil ha den da svingene tar ganske mye plexi. Men om du prøver litt finner du nok fort ut hvor mye som går med i svingen. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 drev å rydda litt på forvirra.com uploaden nå, og kom over bildene dine - dette blir jo skikkelig nice Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 drev å rydda litt på forvirra.com uploaden nå, og kom over bildene dine - dette blir jo skikkelig nice Jo takk. Begynner vel å bli en del av dem nå tenker jeg? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Blir kult detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå