Marius_EV Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Det er sikkert brare Forvirra.com som er nede. Satser på at siden kommer opp igjen snart. Kom hjem i går så det har ikke blitt gjort noe mer, men skal hente plexien snart så da kommer jeg nok igang igjen. Har en del andre ting å gjøre også så det kan gå litt seint. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Plexi Er det vanlig plexi eller er det farge på den? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Den er sort. Edit: Forvirra.com er oppe og går igjen. Endret 17. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Mini update 19/8 Ja her får dere en bitteliten update. Hmm, hva er nå dette? Tja, kan det være sort plexi? Det minner jo litt om sort plexi. Ok, dette er 100% sikkert sort plexi. Var visst ikke bare plexi som fulgte med. Kanskje disse kan brukes til noe. Nei hva har skjedd her? noen har skrevet på kabinettet mitt med sort tusj. Stygt var det også. Jaja, bare en ting å gjøre med det. --> Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Pen plexiplate! Skruen var jo kjempekule, de må vel brukes? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 yezzz nice work marius KUTGW Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 yezzz nice work marius KUTGW WTF?? Gudd work, man! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Pen plexiplate! Skruen var jo kjempekule, de må vel brukes? Skal nok alltid finne en plass å bruke dem ja. Så var det vel å finne ut beste måten å bruke plexiplatene da. Burde egentlig hatt en 3mm også, da 5mm platene er ganske tykke, men men.. Gir hårfønere høy nok tempereatur til å varme opp plexiplatene slik at de kan bøyes? Eller må jeg kjøpe varmluftspistol? Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du har sikkert hørt dette en god del ganger i løpet av tråden, men jeg må si det jeg og! Dette blir dirtfett! Keep up the good work Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Du har sikkert hørt dette en god del ganger i løpet av tråden, men jeg må si det jeg og! Dette blir dirtfett! Keep up the good work Jo takk (til dere andre også) Endret 19. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Wow, dææven... det var nice! Endret 19. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 WOW, sort plexi er jo digg, jeg tror at jeg går for sort plexi til mitt neste proskjekt. KUTGW Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 KUTGW Hva betyr det? Minner meg på når jenter sier KKKGID Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Keep Up The Good Work Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 hater sort plexi! bare pga jeg ikke har det, men ellers er det tøft Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ser bra ut dette ja, digger sort plexi *kose med musematta si i sort plexi* Hvis du vil gjøre noe med fronten i plexi, så kunne vel kanskje en hel, blank plexiplate over hele fronten lagd en stilig effekt? Fine skruer. Går det ann å kjøpe sånne "i løsvekt"? Lykke til videre, gleder meg til neste update Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Dette kan vel egentlig ikke kalles en update, men jeg gjør det alikevel. Update 20/8 Tok å testet hovedkort og skjermkort i kabinettet for å se hvordan plassen egentlig er. Må si jeg ble posetivt overrasket. Burde være plass til en BW-pumpe her ja. Sigen: Jeg får se hva jeg gjør, må gjøre ferdig grunnarbeidet først. Vanskeligste ting som gjenstår: -. Lakkering (uff, gruer meg ) -. dvd-rom. Stealthing osv -. Tilkoblinger til hk\skjermkort -. Støtte til skjermkortet -. Kutte av det som stikker ut der ved vinduet. -. Vannkjølingen. Må sikkert lage nytt gpu-blokkfeste der slangene kommer ut enten fremover eller bakover. -. Og mye annet Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Et kjapt spørsmål, hvor skal du koble til HK, Skjermkort osv? Du har jo vifter på hele baksida? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Til skjermkortet har jeg en forlengerkabel som jeg skal bruke. Resten av tilkoblingene er jeg litt usikker på foreløpig, men finner sikkert ut av det når hovedkortet er montert. Finner jeg en praktisk måte, kan det være at jeg snur hovedkortet oppned også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå