Marius_EV Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Stive priser gitt Dete blir bra! Stå på! Stive priser? Er i gang med å lage update nu. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 update 10/8 Nytt skjermkort og hk: ^^ Legg merke til at jeg har fjernet psu\cd-rom festet på den ene siden. Jeg kommer til å sette deler av den tilbake, siden kabinettet trenger avstivingen. Genialt verktrøy pop-gjenger kan man jo kalle det. Her er de satt inn. Ett til. Kuttet bort endel. Maange ubmrakoskruer skal skrues inn\ut maange ganger, og da må man finne seg en måte å gjøre dette raskt på. Min løsning ble å lage en "umbrako-bit" 2 nye skruer nest nederst. Good plass bak her ja. Men det er ikke sikkert jeg kan ha hk'et så skrått som jeg egentlig tenkte, pga skjermkortet kommer helt borti døra, og dette gjør at vannkjøling der slangene er ut mot døra blir vanskelig. Jeg ser ikke bort ifa at jeg kan forandre på gpu-festet til vannblokka. Det kommer seg. jeg syns fronten kanskje er litt for flat nå så det kan være jeg kommer til å lage noe som gjør den litt mer spennende, feks av plexi. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Fint du har skjønt at et vanlig raidmax kabinett ikke er fint.. Ser du har funnet på egne løsninger (hk'et), og det liker vi! Dette blir rett og slett bra! Edit: Bra arbeid, lykke til! Endret 10. august 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Intesangt det der med plexi i front. Hva er planene? Har du tegninger? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Stive priser gitt Dete blir bra! Stå på! Stive priser? Stive Priser=Høye priser.. det er dyrt.. hehe Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvor lenge er det til neste update Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Intesangt det der med plexi i front. Hva er planene? Har du tegninger? litt OT, mene jeg må bare gjøre det: det skrives interessant... er så utrolig mange som skriver dette feil, og jeg pleier ikke bry meg, mene ditt forsøk er tidenes værste så jeg måtte bare Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Stive Priser=Høye priser.. det er dyrt.. hehe Skjønte såpass. Hva er dyrt? mR_cRaZy: Blir nok ikke før uti neste uke Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Mens vi er inne på plexi, sjekk disse prisene: http://www.holeglass.no/customer/home.php?cat=14 De prisene var stive Sårri glemte å quoote.. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 wow ikke billig det der nei Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 wow ikke billig det der nei Hva med å bestile her, netshop er den eneste webshopen som jeg vet om som selger plexi Lenke til kommentar
galskab Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 marius_ev hvor har du fått de bena fra Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 marius_ev hvor har du fått de bena fra Skuffehåndtak @ Biltema Lenke til kommentar
galskab Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) marius_ev hvor har du fått de bena fra Skuffehåndtak @ Biltema ok takker, jeg fant ikke fant du? Endret 16. august 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan ikke se noen av bildene, jeg.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ikke jeg heller ikke jeg heller. Har du server feil Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ikke jeg heller ikke jeg heller. Har du server feil jeg kan heller ikke se dem lengre, sikkert server feil ja. (ikke det at jeg vet noe) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg kan heller ikke se! Argh! Pines til døden her jeg sitter. Men? Update snart, må si at dette kommer til å bli et skikkelig fint prosjekt bare du fortsetter slik du startet. Helt klart. Lykke til Endret 17. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå