kverna Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2.5kg per plata x3 + vekt på støtreduserende materiale. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Skal det være UV, skal det være UV.. Tungt eller ei.. Lurer på hva det er som gjør det så tungt egentlig? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Plastikk er jo ikke akkurat ett lett materiale og når det i tillegg er nesten 1 cm tykkt. Endret 20. juli 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er ikke lite materiale på en plate på 8mm og 500mmx500mm Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg tror jeg går for 1x grønn uv-plexi, og 1x sort plexi, begge 5mm. Ingen av disse går til sidevindu. Tipper jeg kommer til å lage en ekstra bunn i kabinettet av plexi som er litt høyere enn standard bunnen(sort plexi), dette gir gode muligheter for å gjemme diverse ledninger. Vi får se hvordan det blir. kverna: Jeg fikk aldri høre erfaringene dine når det gjalt film+plexi.(?) Det som er viktig her er at filmen ikke blir synlig, om det er mulig vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg fikk aldri høre erfaringene dine når det gjalt film+plexi.(?) Det som er viktig her er at filmen ikke blir synlig, om det er mulig vet ikke jeg. Film + plexi funker fett det.. Kan f.eks se workloggen min Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Fant ikke noe film greier i din worklog kverna. Uansett, dere lurer kanskje på hva som skjer? tja, eg venter også på at netshop skal få inn plexien jeg har blitt sponset med. 1x 5mm grønn og 1x5mm sort., ellers går det mest i e-mail, prøver å få spons til bedre vannkjøling, men det ser dårlig ut. Eneste jeg har oppnådd er et gavekort hos DollyDimples, og gode rabatter hos dangerden. ^^ Endret 1. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kan finne noe her http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=397173 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Eneste jeg har oppnådd er et gavekort hos DollyDimples. :!: Hva gjorde du får å få det ? My guess: Marius_EV:Hei, jeg holder på å lage et pc kabinett, og lurte på om dere kunne sponse meg med en pizza ?Dolly: Vel, du kan få et gavekort. Marius_EV: Ja takk gjerne. Stemmer det ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Sånn ca sånn ja. Endret 1. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg trenger noen meninger. Skal jeg bare få tilsendt 2 sorte plexiplater siden det er veldig usikkert når de får inn den uv-grønne? Kan jo ikke bare vente på denne, vil forsette. Plexien skal hovedsaklig brukes innvendig til å lage div ting og jeg skal "kle" det meste av kabinettet innvendig med plexi. Det blir veldig sort da, men det er jo kanskje like greit? Endret 4. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ville gått for den sorte plexi`en da ja, ingen grunn til å vente på den grønne etter min mening Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ville gått for den sorte plexi`en da ja, ingen grunn til å vente på den grønne etter min mening Helt enig Blir penere også, etter min mening Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Update snart eller? Leeeenge siden.....bah. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Update snart eller? Leeeenge siden.....bah. Heh, quoter meg selv. Kan jo ikke bare vente på denne, vil forsette. dig.kameraet er også på ferie (kommer hjem på mandag), så jeg har ikke lyst å gjøre så mye når det ikke er mulighet for bilder. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 dig.kameraet er også på ferie (kommer hjem på mandag), så jeg har ikke lyst å gjøre så mye når det ikke er mulighet for bilder. Jobb nå, og til mandag... Å ta bilder når digitalkameraet kommer hjem fra ferien. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) ehm, kanskje bare jeg som ikke har fått med meg det, men hvor skal PCI\AGP brakettene på kabinettet være? Slik at du får koblet til skjerm etc..de 2 120mm viftene tar jo all plass..? Men for all del, nydelig kabinett =) glem det jeg skrev, fant løsningen din nå Endret 10. august 2005 av dmeNt` Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hovedkortet kommer til å stå i midten, så utfordringen er å få til usb\tastatur\skjerm\lyd tilkoblingen slik at det ikke blir så sinnsykt stress når pcen skal flyttes. Til skjermen har jeg allerede en forlenger, men de andre tilkoblingene har jeg ikke tenkt så mye på en løsning enda. Regner med jeg lager en update seinere i dag. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Stive priser gitt Dete blir bra! Stå på! Endret 10. august 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå