12Anonym12 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Dette kan bli fint gleder med til bilde update..! Lykke til Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Skal følge med på denne,ja! :!: Bra at du planlegger, og ikke bare oser ut i det uten mål og mening... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kan jeg få sketvhup-filen av de TT viftene? De gule.. Og btw, du har ikke noen i 80mm? Nice prosjekt BTW Mvh: Mammuten Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette var jo bare utrolig bra gjort da Hold deg til 120mm vifter de yter bedre i forhold til støyen. Stå på......håper på snarlig update Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Kom tilbake fra oslo på torsdag. Maiden var konge. Har også fyldt år og malt på hytta, så økonomienn er også blitt styrket. Jeg skal ut å handle litt i morgen så det blir kanskje en update utpå dagen. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Mini update 6/7 Er travelt i ferien, er derfor det ikke går så raskt. Men nå kommer ihvertfall en bitte liten update. Ltt utstyr som kommer godt med seinere i prosjektet. Mutterbagle tang + umbrakoskruer. 10 skruer på clas kostet 20kr, 25 skruer fra biltema kostet 10kr. ^^ De fra clas er litt finere, så jeg gråter ikke over de unødvendig brukte pengene. Hull tegnet opp Så tok batteriet i drillen slutt. Jeg reiser igjen i morgen og blir borte til den 13'ende. Håper jeg får litt mer tid til prosjektet når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Du har rett: Liten update Men det ser bra ut dette, hadde vært greit med bilder av skruene Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Update 12/7 Da var jeg hjemme igjen og klar for nye innsatser. Fikk gjort en del i dag. Hullene ferdig borret 120mm hullene skåret ut med multiverktøy. Nå står mye filing og pussing for tur for å få hullene fine. homemade bolt Stativ, veldig praktisk ved pussing. Dårlig "in action" bilde Hullene til viftene må jo stå riktig. (viftegrillene ligger ikke akkurat der de skal på bildet) Biltemaskruene ClasOlsonskruene. Ser kanskje ut som en liten update, men det er tidskrevende arbeid. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ser jo bra ut så langt! Ofte (LES: alltid) det som synest minst som tar lengst tid, desverre. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Jepp, er derfor viktig å bruke lang tid på dette slik at resultatet blir bra. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ser bra ut dette, og det er lett å se forskjellen mellom skruene ja. Bra at du tar deg god tid til det som tar lang tid. sluttresultatet blir altid bedre da Keep up the exelent work! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 *legge til i mine innlegg* Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Ser bra ut dette, og det er lett å se forskjellen mellom skruene ja. Bra at du tar deg god tid til det som tar lang tid. sluttresultatet blir altid bedre da Keep up the exelent work! Clas skruene er helt klart finest, så disse kommer nok til å bli brukt der skruene synes best.(front og bak) Edit: nå var også nytt hk i hus. Kommer nok en update i kveld en gang. Endret 13. juli 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Update 13/7 Nytt hovedkort. Endelig bort med den skiten jeg har nå. Her ligger det nok et par kutteskiver i form av støv ^^ Overflødig raidmaxkabinett. innsiden utsiden. (vi er forsatt bak på kabinettet) Undervurdert pusseverktøy 4 skruer satt i, hullene til disse må nok justeres litt i og med at plata ble stående litt skeivt. Et til. Ble litt få bilder, men men, dere skjønner nok hva som er gjort. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, det ser bra ut dette, men du har glemt noe på bilce du kaller "Overflødig raidmaxkabinett."; Resten av kabinettet Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 har sagt det før. men du har skils! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) har sagt det før. men du har skils! *dobbel* Endret 14. juli 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå