DE1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du må skrive ned alle sponsorene dine da Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Update 24/6 Da har jeg laget en front og bakside av papp for lettere å løse diverse problemer: Kuttet til rett form Baksiden. Jeg tror jeg kommer til å ha et lite hull nede i venstre hjørne der diverse ledninger skal inn. Kommer kanskje også til å ha en usb-bracket elns der også ved siden av hullet skal kontakten til skjermen være. Fronten. Her har jeg til nå 2 problemer: 1. Stealthe dvd-rom? 2. Viftestyring vannrett eller vertikalt? Ser ut som vertikalt kan være plassbestparende? Jeg tror også jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre med at frontplata ble for kort. Jeg kommer nok til å en alu bit der for å dekke resten. Denne kommer ikke til å lakkes. Tror det kan komme til å se bra ut. Fronten og baksiden kommer nok til å bli festet med små umbrakoskruer. Kommer nok til å sette denne her for å skjule stygge hull osv. Kan også gjemme evnt lednigner. Comments? Endret 24. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette kan bli bra. Ser best ut med vannrett viftestyring, vi liker symetri, gjør vi ikke? Stemmer også for stealthing av DVD-rom`en, ser best ut det. Ser ikke mye ut som Raidmax lenger, og bra er det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Kanskje jeg bare skal ha viftestyringen bak hovedkortet? Stiller jo ikke på viftene ofte. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tror du bør ha viftestyringen der du har tegnet den inn nå, ser litt bedre ut med mer enn kun DVD-spiller i front Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Tja, er jo ikke sikkert dvd-spilleren heller blir synlig, men vi får se. Vurderer ett lcd-display, men vet ikke helt om det blir fint. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tror ikke et LCD-display passer helt inn nei, ser det ikke for meg Ett forslag hvis du bestemmer deg for å ha LCD-display: Lag en pop-up eller noe sånn på toppen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ville nok hatt vannrett viftestyring. Ser best ut Blir fint med stealthet DVD-rom og. Lykke til Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Mini Update 26/6 Fikk tilsendt fra shell.com. Så det i en annen worklog her, husker ikke hvilken. Er vel 1stk klistermerke her som er interessangt. Hint avatar. Vært sinnsykt dødt her på forumet i dag. Er alle på ferie eller? Endret 25. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvor planelgger du å sette det klistremerket? Ser det for meg foran DVD-rom`en eller på siden Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hvor planelgger du å sette det klistremerket? Ser det for meg foran DVD-rom`en eller på siden Har ikke tenkt lenger enn papp enda, så vi får se. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Blir skikkelig bra dette Men hadde sett bra ut med stealthet CD-Rom og viftestyring på baksiden eller inni. Slik at du bare ser de to 120mm (?) Grillene. Kan ikke vere noe annet enn 120 vifter nei.. Endret 25. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Blir skikkelig bra dette Men hadde sett bra ut med stealthet CD-Rom og viftestyring på baksiden eller inni. Slik at du bare ser de to 120mm (?) Grillene. Kan ikke vere noe annet enn 120 vifter nei.. Det jeg også tror hadde sett best ut. På-knappen kan jo være festet under kabinettet helt i front? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Blir skikkelig bra dette Men hadde sett bra ut med stealthet CD-Rom og viftestyring på baksiden eller inni. Slik at du bare ser de to 120mm (?) Grillene. Kan ikke vere noe annet enn 120 vifter nei.. Det jeg også tror hadde sett best ut. På-knappen kan jo være festet under kabinettet helt i front? Er litt enig der også, blir stiligt med kun to 120mm-viftegriller i front. På-knappen kan skjules hvor du vil, den blir vel ikke brukt så ofte? (samme med "Skru av datamaskinen"?) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Den blir jo somregel bare brukt en gang til dagen, så jeg tror det hadde passet bra om den var gjemt under kabinettet helt fremme, blir jo ganske lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Da står Oslo og maiden for tur så det blir nok ingen update før til helga. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg nevnte tiligere at jeg hadde min tvil pga dette raidmax tingen, men når jeg ser på dette! Hva er det du ikke får til??? keep on rollin Endret 26. juni 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har ikke startet engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå