PatSharpX Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ganske nice gleder meg til å se det ferdig!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Mini update 7/9 Jeg hadde glemt noe viktig ved den planlagte hdd-festemetoden, at man ikke burde feste harddisken på skrått. Så derfor har jeg nå funnet en annen løsning som er mye enklere, men kanskje bedre? Bør kanskje lage støtte på denne siden også. Så var det å finne ut hvordan plexien skal være på innsiden. Da kan man jo bare gjøre en ting, finne frem pappen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Genial ide det der med harddisk feste, skal bli skøy å se når den blir ferdig Stå på Lenke til kommentar
danni Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 man du har skillz og penger men danger den tdx er veldig bra kjøp den har en sånn jeg funker utmerket Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 man du har skillz og penger men danger den tdx er veldig bra kjøp den har en sånn jeg funker utmerket Penger? Er ikke mye jeg har brukt til nå. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ser bra ut dette. Idè! Hva med å sette "spots" nedenfra og opp på hovedkortet? Tror det hadde gitt en RÅ effekt! Tegnforklaring: Røde rundinger: Spot-light "Spray": Rettningen til lyset Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Hva søren sponser Dolly Dimples deg med? Pizza i pausen? Edit: Og Sigen, det var en knallgod idè! Endret 14. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ja? Noen fremgang? Lagt på is? Jeg syntes også at din ide var genial Sigen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Enig, spots hadde vært kjempetøft. Med litt bredt lys! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sykt bra arbeid Marius. Stå på! Det med spotter virker digg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 skjer det noe snart? en stund sia oppdatering nå Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Det har vært mye stress på skolen osv, og derfor ingen updater i det siste. Jeg skal også få pc'en til å virke 100% før jeg forsetter med prosjektet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 problemer med hardwaren? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 problemer med hardwaren? Ellers hadde han ikke skrevet det han skrev Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 no shit... det var lissom et spørsmål da, sånn at vi kanskje kunne hjelpe om det var noe han ikke fikk til... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Får 11400 i 3dmark 03 uklokket, noe som er veldig bra. MEN i spill feks bf2 så lagger det og det flyer generelt dårlig.(selv ved lave instillinger) Så jeg har nå begrenset problemet ned til enten PSU eller rammen.(eller begge deler) Strømforsyningen vet jeg ikke virker som den skal, men skal ta å teste den litt mer. Jeg får ta å kjøre en memtest i morgen for å finne ut tilstanden til rammen. Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jeg ser at du bare har 1 gig med ram det kan være problemet Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Tviler nok på det du. Det skjer selv ved lave innstillinger.(bruker 1152x864 oppløsning) Lagde en ny post om problemet: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=474682 Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nå er det jo bare det beste igjen av kabinettene: Sidedørene, som har veldig bra finish synes jeg. Men vil det ikke bli vanskelig å få fronten like fin? Kommer nok til å se bra ut når det blir ferdig Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg ser at du bare har 1 gig med ram det kan være problemet Naj.. Neppe det! Jeg har det og kjører på hiigh;) Får håpe du kommer videre da! Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå