Gå til innhold

Får ny S65 på forsikring, har jeg valgt feil tlf?

Anbefalte innlegg

Etter å ha sølt et glass øl over min kjære SX1 sist helg resulterte dette i at den til syvende og sist kortsluttet? Dette var etter et par dager med svært mye ustabilitet o.l. Til slutt gikk den ikke på mer..

Kontaktet netcom skade, siden jeg har forsikring via netcom og de kompanserer med ny telefon for meg. Hun på telefonen spurte om jeg fortsatt ville ha Siemens, og det svarte jeg ja på siden jeg har vært en fornøyd siemens kunde i flere år nå. SX1 hadde de ikke inne lenger, men SK65 var det eneste alternativet de hadde med de fleste "key features" som SX1 hadde, og var i den prisklassen..

Jeg spurte med en gang om jeg heller kunne fått en S65, siden jeg hadde litt mer kjennskap til denne. Og dette var ikke noe problem, siden denne også var såpass mye billigere slapp jeg dermed også egenandelen på 350 kr.

Jeg ville heller ha S65 av flere grunner, blant annet pga kamera og størrelsen. Smartphone funksjonaliteten til SX1 var egentlig ikke fullt så viktig siden jeg aldri hadde 3party apps installert. Musikk har jeg på ipoden, radio var jo en kjekk ting da men.. Om S65 jeg heller valgte var endel billigere enn SK65 spiller liten rolle for min del siden jeg hovedsaklig skal bruke den til vanlig telefonbruk som sms, samtaler osv..

Men jeg lurte på om jeg faktisk har gjort en liten tabbe her? SX1 var en god telefon, men den knappestandby tiden var et stort minus. Håper at S65 klarer å leve litt bedre opp der. Men sett bort fra smartphone funksjonene til SX1 har jeg mye å tape på å velge S65 fremfor eks. SK65 som var valgene jeg hadde?

Kunne selvsagt også ha tatt i mot en dyrere telefon og prøvd og solgt den og kjøpt en annen. Men jeg trenger telefon asap, så det er utelukket og vente lenger enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S65 er en lekker og knallbra mobil, den er definitivt et bra valg :)

Den har vært på markedet et år snart, så alle software-problemer du måtte ha hørt om er nå historie.

Har gått tilbake til å bruke min gode gamle S65 igjen jeg, etter å ha brukt både CX70, SF65 og SX1 i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...