Atomet Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei, jeg har blacksmithing til profession. Av og til virker det ikke å selge på ah. Er det da greit at man tar en /who og søker på målgruppen for itemet man har laget og spør alle dem om de vil kjøpe? Jeg har 170 og noe i blacksmithing. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg prøvde for litt siden, men endte opp med: "...and by the way, don't EVER do that again!" som svar. Mitt forslag: NEI Edit: Leif Endret 20. juni 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg prøvde for litt siden, men endte opp med: "...and by the way, don't EVER do that again!" som svar.Mitt forslag: NEI Edit: Leif Men saken er at jeg har hatt suksess med det. De jeg har prøvd å selge til har vært rundt level 20 Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Selvfølgelig er det lov å gjøre dette, men om det er så veldig populært er vel en annen ting. Dette kalles bare oppsøkende salg, og er vel omtrent like irriterende som telefonselgere på kveldstid. Endret 20. juni 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Bruk AH eller trade-channel. Oppsøkende salg er og blir irriterende, og gjør at du havner på ignore-listen til mang en spiller. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Bruk AH eller trade-channel. Oppsøkende salg er og blir irriterende, og gjør at du havner på ignore-listen til mang en spiller. Om jeg havner på ignore listen så gjør det egentlig ingenting. Fol all businessen min går igjennnom an annen character som kun er i IF. Så det blir kun den charackteren som blir ignorert. Og det må sies at hvis noen sier nei, så driver jeg ikke å maser på dem. Men vet noen om Blizzard har sagt noe om denne saken? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 det hadde iallefall medført automatisk ignore fra meg Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 det går vel ikke under harassment så lenge du ikke maser mer når de har sagt nei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 jeg hadde av prinsipp ikke kjøpt av deg. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 jeg hadde av prinsipp ikke kjøpt av deg. :!: Jeg må også legge til at da jeg var på level 20-22 så visste jeg ikke så mye om ah. Så da kunne det ha vært nyttig for meg om noen tok kontakt med meg for å selge noe. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Det er ikke imot noen regler satt av blizzard. I "rollespillets" ånd er det ikke ulovlig å svindle folk heller, f.eks har folk tatt på seg blacksmith/enchanting/transmuting oppdrag bare for å stikke av med varer for flere 100g. Edit: Av samme grunn må du aldri, aldri handle med en low-level alt. Om noen vil gjøre handel, be de logge inn med level 60 main-charakter. Da har de noe å tape om de prøver å svindle deg. Endret 20. juni 2005 av likferd Lenke til kommentar
zebe Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Bruk /2 = Trade-channel Eksempel: WTS Phantom Blade Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Edit: Av samme grunn må du aldri, aldri handle med en low-level alt. Om noen vil gjøre handel, be de logge inn med level 60 main-charakter. Da har de noe å tape om de prøver å svindle deg. Hvis man skal kjøpe en ting har det jo ingenting om det kommer fra en low level eller en level60. På itemene står det jo hvem de er laget av uansett. Endret 20. juni 2005 av Atomet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 er ett fåtall av items som blir solgt utenom AH som er crafta items... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg er fortsatt litt uenig med dere når det gjelder å handle med low level characters. Jeg tviler på at en som ble svindlet av en level 60 vil gått rundt å sagt det til alle. Da ville han jo bare blitt sett på som utrolig dum som i det hele tatt ble svindlet. Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Syns det er genialt jeg. Ikke så mange som gjør det så du får nok mange napp. Sikkert mange som kjeder seg så fælt at de syns det er hyggelig å bli oppsøkt.. Det at du bruker 2nd char er smart. lykke til Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Edit: Av samme grunn må du aldri, aldri handle med en low-level alt. Om noen vil gjøre handel, be de logge inn med level 60 main-charakter. Da har de noe å tape om de prøver å svindle deg. Hvis man skal kjøpe en ting har det jo ingenting om det kommer fra en low level eller en level60. På itemene står det jo hvem de er laget av uansett. Jeg glemte å nevne at det finnes en "trade-hack", som gjør at han du trader med får pengene, men du ikke får itemen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg er fortsatt litt uenig med dere når det gjelder å handle med low level characters. Jeg tviler på at en som ble svindlet av en level 60 vil gått rundt å sagt det til alle. Da ville han jo bare blitt sett på som utrolig dum som i det hele tatt ble svindlet. Dumt å bli svindlet? Er ikke mye du kan gjøre med saken når folk bruker hacks, eller stikker av med varene. Vil du f.eks få transmutet arcanite bars har du ikke mye valg en å stole på den du handler med. Og om du opplyser om på chatten at den og den svindlet deg, blir han nok svartelistet så det holder. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg tenkte da mest på "lovelig" svindling... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei, jeg har blacksmithing til profession. Av og til virker det ikke å selge på ah. Er det da greit at man tar en /who og søker på målgruppen for itemet man har laget og spør alle dem om de vil kjøpe? Jeg har 170 og noe i blacksmithing. Noe sånt hadde medført en rask /ignore <nick> fra meg. Selv om det bare er en alt, så vil jo han dermed være ignorert = ikke mer salg. Skal du selge noe, enten bruk AH eller Trade-channel i byene. /2 WTS Ditt'n'datt. Kanskje noen veldig, veldig få som setter pris på noe slikt, de fleste tipper jeg blir pissed. Det er kanskje litt annerledes når du selger til low-lvl folk på 20-30, men jeg råder deg til å unngå slikt på høyere lvl's.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå