deviant Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg bestilte nylig et nytt Asetek WaterChill KT03-L20 sett, og forventet å få omtrent samme pakke som for et år siden, da jeg bestilte et sett med samme navn og varenummer. Dengang ei: KT03-L20 inkludere ikke lenger hverken vifte, strømstyring eller vanntank. Kun CPU blokk, pumpe og radiator var å finne i pakken. Synes det hadde vært fint om produsentene kunne komme opp med nytt navn og nummer når produktet endres så betydelig Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Sjekket du ikke hva settet bestod av før du kjøpte? (Nettbutikk regner jeg med) Endret 20. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
deviant Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 komplett.no / datakjeden.no listet ikke innholdet i settet, kun spesifikasjoner: Produktbeskrivelse Asetek WaterChill CPU Cooling Kit KT03-L20/220V - veskeavkjølingssystem Produkttype Veskeavkjølingssystem Kompatibilitet Socket A, Socket 478, Socket 754, Socket 940, Socket 939 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå er den pumpa en kombinert vanntank og pumpe. Og vifte skal da følge med :gruble: Komplett.no sitt sett slutter ivertfall med A. Noen store forskjeller der montro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå