Gå til innhold

Whitebox er testvinneren i DinSide.no MEN..

Anbefalte innlegg

Whitebox er testvinneren i DinSide.no's monsterbærbartest MEN tar ikke DinSide.no i betraktning at Whitebox som selskap kan avikles når som helst og man står der med en bærbar til 20k+ uten videre hvis noe skulle være galt?

Eller har Whitebox koimmet seg på bena og faktisk ser ut som at de overlever?!

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og dinside har fjernet alle kommentarer.. som advarsler mot whitebox. Og det bedre alternativet som dell sin monster bærbar.

ja, jeg la også merke til dette: at det var ikke mulig å kommentere akkurat denne saken mens de andre bærbare PCer kan man kommentere.

Kanskje DinSide.no har fått epost av Whitebox?! Tviler så absolutt ikke...

Lenke til kommentar
Jeg ler av DinSide, jeg ler av testen. Det der er bare HELT latterlig. De har testet 4 maskiner?! Ingen har ~ samme specs, ingen AMD64-modeller.

utdyp?

Hvorfor må de ha AMD 64 for at du ikke skal le?

Poenget er vel at det er en heller dårlig test siden det bare er 4 deltakere, og det ville gjort testen mer intressant om den ble gjort opp mot noenlunde tilsvarende spesifiserte AMD64-maskiner.

Lenke til kommentar
' date='20/06/2005 : 18:51']
Jeg ler av DinSide, jeg ler av testen. Det der er bare HELT latterlig. De har testet 4 maskiner?! Ingen har ~ samme specs, ingen AMD64-modeller.

utdyp?

Hvorfor må de ha AMD 64 for at du ikke skal le?

Poenget er vel at det er en heller dårlig test siden det bare er 4 deltakere, og det ville gjort testen mer intressant om den ble gjort opp mot noenlunde tilsvarende spesifiserte AMD64-maskiner.

korrekt.

2laptops med hver sin prosessortype (AMD64, Turion(?), Pentium-M, Celeron-M etc) og deretter kjørt noen tester og vist forskjellen. De har jo ikke bevist noen forskjeller i testen, bare skrevet de.

Lenke til kommentar

HW.no og andre seriøse hardware-nettsiders testing: Masse spesifikasjoner, detaljer rundt montering/bruksområder, forskjellige modeller osv. Side på side med benchmarks-grafer, og fornuftige konklusjoner.

Din Side-testing: "Denne maskinen er Intel 3GHz (2GB RAM, 300GB HD) og funker kjempeflott for fars videoting! Det går helt fint for mor å betale regninger også! Vi testet den sammen med AMD XP64 3GHz (256MB RAM, 40GB HD), og det er ingen tvil om at Intel viser sin sterke side her! På AMD-maskinen hadde vi problemer med internettinstillingene, noe som gikk mye bedre på Intel-maskinen! Kanskje AMD har stabilitetsproblemer?

Dette er helt klart den aller beste PCen vi har testet i en hel time, og fått et godt kvalitetsinntrykk av, slik at ingen skal bli lurt til å kjøpe noe som går i stykker bare man ser på det (Zen Micro).

En anbefaling fra Din Side er like mye verdt for meg som en halvmeter dyp gjørme på Roskilde i sommer.

Edit: Mener ikke at Din Side er pro-Intel eller noe, det var bare for å matche seriøsiteten deres.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Din Sides tester er vel ikke all verden, men de er bedre enn ikke noe. Jeg vet flere som har kjøpt PC basert på tester her og som er godt fornøyd. De henvender seg vel også til et annet publikum enn HW.no !

Når det gjelder WhiteBox blir jeg litt oppgitt over all sytingen om dårlig service. Ut fra det man får i forhold til hva man betaler er det åpenbart at firmaet må spare et sted - f.eks på service. Det er vel også åpenbart at man ikke bygger opp den store egenkapitalen i dette markedet ved å bare selge PC'r.

For oss med litt peilig synes jeg det er greit at de selger PC'r uten å kalkulere inn all verden for service og support. Stort sett er vel PC'n derfra bygd opp av standard komponetenter fra ASUS m.fl. Dette gjør at hvis man har litt peilig kan man fikse det meste selv selv om firmaet skulle gå på ryggen. Dessuten skyldes vel de fleste feil fingertrøbbel og ikke hardware ?

Hvis jeg derimot har ti tommeltotter ville jeg valgt en annen leverandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...