zeltex Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Etter to år med fedora core distro i dualboot tenkte jeg at jeg skulle prøve litt ubuntu isteden. Hadde ikke klart meg i linux uten apt/yum, og dette fikk jeg bevist når jeg gikk over til ubuntu. Skulle legge inn mplayer via ubuntuguide.org som ikke viste seg å være noe problem helt til avspillingen av Xvid.AC3 klipp skulle spilles. Da krasjer mplayer og sender meg denne feilmeldingen. MPlayer interrupted by signal 11 in module: decode_audio - MPlayer crashed by bad usage of CPU/FPU/RAM. Recompile MPlayer with --enable-debug and make a 'gdb' backtrace and disassembly. Details in DOCS/HTML/en/bugreports_what.html#bugreports_crash. - MPlayer crashed. This shouldn't happen. It can be a bug in the MPlayer code _or_ in your drivers _or_ in your gcc version. If you think it's MPlayer's fault, please read DOCS/HTML/en/bugreports.html and follow the instructions there. We can't and won't help unless you provide this information when reporting a possible bug. alsa-uninit: pcm closed Da sa min lure linux kammerat at mplayer fra ubuntuguide ikke var noe tess, og at jeg bare skulle komplimere selv fra mplayerhq.hu. Som sakt, så gjort. Men når det var gjort, fikk jeg lyd på Xvid.AC3 klipp, men jeg fikk ikke noe bilde på noen mediafiler og min forvirring var da komplett. Noen som kan hjelpe meg på en av delene? Helst første, da det er den jeg for tiden har inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå