int20h Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I del 2 av denne artikkelserien forsøker vi å identifisere noen vanlige feller som kan dukke opp når man skal innføre nye internettløsninger eller vurdere strategi for virksomheten. Hvilken tjenesteleverandør bør du egentlig velge? Les mer Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Bør en ikke mer konkret anbefale folk som skal ta disse valgene å sette seg inn i ITIL? The Information Technology Infrastructure Library (ITIL) is a customizable framework of best practices that promote quality computing services in the information technology (IT) sector. Jeg ser det er mye etterspørsel etter folk som kan ITIL. Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Bør en ikke mer konkret anbefale folk som skal ta disse valgene å sette seg inn i ITIL?The Information Technology Infrastructure Library (ITIL) is a customizable framework of best practices that promote quality computing services in the information technology (IT) sector. Jeg ser det er mye etterspørsel etter folk som kan ITIL. Jeg har vært i kontakt med en IT-sjef som kan mye om ITIL, slik at vi kan få en artikkel eller artikkelserie om dette. Han har dessverre mye å gjøre, så det er foreløpig ikke noe mer konkret enn som så. Det er midlertid ikke tvil om at ITIL kan være et godt verktøy. Om det skulle ha vært nevnt i denne artikkelen eller ikke får være opp til Jan Aril å bedømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå