BlackShadow000 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har akkurat fått et nytt 3D kort (GF4 Ti200 64 meg DDR) og jeg lurer på hvordan jeg kan bruke tv'en til skjerm. Jeg fikk en sort ledning med to lignende ps2 utganger, ledningen passer til 3d kortet men jeg finner ingen porter på tv'en! Trenger jeg en adapter eller noe? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Du må ha en koax utgang på TV`en din. Den er rund :smile: Lenke til kommentar
BlackShadow000 Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Finnes det på Norske tv'er? Kan man også skaffe seg en adapter/converter? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Ja det finns på "norske" TV`er. Veit ikke om det finns noen koax overganger. Men du har nok en rund plugg bak TV`en din. Bare leit litt. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Det er ikke alle tv'er som har slik inngang. Har nesten akkurat fått nytt 3d-kort selv med tv-ut, og jeg måtte teste det hos en kamerat som hadde slik tv. Det fungerte helt fint, tok bare litt tid å finne kanalen det var på. Jeg aner ikke om det finnes noen adapter av noe slag man kan bruke istedenfor. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Kontakten som minner om en PS2 kontakt, er av typen S-Video. De fleste nye TV'er har en slik inngang. Alternativt kan du kjøpe overgang fra S-Video kontakten til SCART kontakt eller normal RCA-kontakt. Husk at du også trenger lydkabel, dersom du skal ha lyd på TV'en. Det er IKKE koax inngang du skal ha :smile: Reidgert: skrivefeil _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-07-23 18:51 ] Lenke til kommentar
Mr_Byte Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Det er vel ikke en koax kabel...men en s-video kabel. De fleste nye Tv`er har en slik inngang. Hvis den ikke har bak så pleier den ofte være i fronten på fjernsynet. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 18:49, byggeren skrev:Kontakten som minner om en PS2 kontakt, er av typen S-VHS. De fleste nye TV'er har en slik inngang.Alternativt kan du kjøpe overgang fra S-VHS kontakten til SCART kontakt eller normal RCA-kontakt.Husk at du også trenger lydkabel, dersom du skal ha lyd på TV'en.Det er IKKE koax inngang du skal ha :smile:_________________Byggeren<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-07-23 18:51 ]</font> Er det IKKE koax?? Hmm.. Da må jeg snakke med han som visst nok skulle ha såå mye peiling på det området!! Sorry for at jeg svarte feil. Lenke til kommentar
BlackShadow000 Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Takk for så rakse svar folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå