Gå til innhold

Lage en sommer-quizzz

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er "webmaster" for den lokale badmintonklubben "Grimstad Badmintonklubb". Klubben ønsker å lage en sommerquiz for å holde oppe aktiviteten på siden gjennom sommerferien. Vi har tenkt å ordne dette ved å lage en quiz!

Jeg ønsker å presentere et nytt spørsmål hver 3. dag. Spørsmålet ligger ute 2 dager og svaret presenteres 3. dag. Det er tre svaralternativer der et er riktig. Dag 4 kommer nytt spm, som ligger ute dag 4 og 5. svar kommer på dag 6. deretter nytt spm

Det som hadde vært greit var om spillerne hadde sin egen account der de logga inn og stemte. Hvem som leder kan vises i en Highscore-liste med navn, og derefter anntall riktige.

Eks.

Per ... 10 riktige svar

Olav ... 7 riktige svar

Nils ... 2 riktige svar

Eftersom jeg ikke kan så mye om dette, hadde jeg satt umååååtelig stor pris på om noen kunne hjelpe meg med dette. ALt trenger ikke å gå automatisk, kan gjøre en del selv.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JAada, er klar over at jeg må bruke PHP og kanskje MySQL, men e e så forbaska dårlig til å ordne dette med posting, og alt mulig slikt! Kan noen lage et enkelt system til meg?

Hehe.. Har du testet å lage noe selv da? Tror ikke du får så mye hjelp dersom du håper at noen gidder å lage noe slikt til deg...

Lenke til kommentar
Spessielt når man skal kunne endre såpass ofte!

Tror jeg ville tatt mer enn 1000,- kr, og sikkert brukt en uke på det,

Så det hadde blitt knirkefritt og pent.

Er ikke Vanskelig, men mye jobb :\

Spess hvis det skal være idiotsikkert :p

Jeg trenger pengene veldig før ferien ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...