Carnifex Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I følge Theo de Raadt er Linux rett og slett søppel og aldri har handlet om kvalitet. Les mer her: http://www.digi.no/php/art.php?id=217465. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I følge Theo de Raadt er Linux rett og slett søppel og aldri har handlet om kvalitet. Jeg trur dette kun er Forbes som er ute å fisker, at de bevisst har feilsitert Theo for å skape en liten sensasjon. Theo ble intervjuet en kort stund siden av newsforge.com og sier det at han aldri har brukt linux. NF: The BSDs are still considered by some to be more technically correct than the Linux kernel. Linus Torvalds has said in the past that it's not all about technology. Do you think the BSD project you work on is better technically for some or all uses than GNU/Linux (in general)? Theo de Raadt: I don't know. I have never run Linux. Derimot er jo Theo kjent for å være stor i kjeften, og for å lage kontroverser nærmest for "morro skyld", så det er ikke helt utenkelig at han kan å sagt "linux er søppel" hvis han var i riktig humør. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Han snakker vel om kjernen, selv om digi (og et par milliarder andre, inkludert Forbes) har misforstått og trodd at han snakker om et operativsystem. Dette er ikke for å pirke, det viser bare hvor idiotisk det blir når man sier at Linus Torvalds har laget alt. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Viser også hvor misbrukt ordet hat er. Tror ingen på jorda føler hat for et operativsystem. På en annen side, er det nok mange som prøver GNU/Linux (og andre operativsystemer) fordi de ikke liker Microsoft. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Han snakker vel om kjernen, selv om digi (og et par milliarder andre, inkludert Forbes) har misforstått og trodd at han snakker om et operativsystem. Viser også hvor misbrukt ordet hat er. Tror ingen på jorda føler hat for et operativsystem. Misforståelser og ordmisbruk. To grunnleggende bestandeler i en god flamewar Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er ikke Theo de Raadt mentalt tilbakestående? Det var bare "noe" med teksten på hjemmesiden til fyren som fikk meg til å lure... Uansett: Han kan trolle rundt så mye han vil for min del, men han må ikke tro at enda flere begynner å bruke OpenBSD av den grunn, selv om han er av den oppfatning at et operativsystem må være "1337" for å være bra. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er ikke Theo de Raadt mentalt tilbakestående? Det var bare "noe" med teksten på hjemmesiden til fyren som fikk meg til å lure... Uansett: Han kan trolle rundt så mye han vil for min del, men han må ikke tro at enda flere begynner å bruke OpenBSD av den grunn, selv om han er av den oppfatning at et operativsystem må være "1337" for å være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå