Gå til innhold

NTFS tregere enn FAT32?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja

NTFS har sine fordeler og ulemper

FAT/FAT32 har sine fordeler og ulemper

Sikkerheten på fat/fat32 partisjoner osv er som sikkerheten til en japansk familiebil.

Brutt opp på sekunder

FAT/FAT 32 er et tilbakelagt stadium for meg i allefall akkurat som Windows 98.

Lenke til kommentar
Quote:

tintin77 skrev (2002-07-26 23:45):

Sikkerheten på fat/fat32 partisjoner osv er som sikkerheten til en japansk familiebil.

Brutt opp på sekunder

FAT/FAT 32 er et tilbakelagt stadium for meg i allefall akkurat som Windows 98.

Veldig mangen av dere som sverger til ntfs snakker om sikkerheten. For oss vanlige hjemme pc brukere er ikke det viktigste for vi har ikke noen hemmeligheter som noen er inntresert i å stjele. Forresten sikkerheten er bra i de japanske familiebilene. :grin:
Lenke til kommentar

Hastighetsforskjellene er så minimale at jeg ser ikke noen grunn til å la være å bruke ntfs. Dessuten er det bare tull at du ikke kan redde filene hvis partisjonen kræsjer, alle nyere recovery progs støtter NTFS på lik linje med FAT32. Og som noen sier: "Familie Pc trenger ikke NTFS sikkerhet". Hallo? Det må være det største sprøytet jeg har hørt. PC og internett har så dårlig sikkerhet i seg selv at det man kan får av større sikkerhet og stabilitet, det takker man ja til uten å mukke! FAT32 blir i tillegg både tregt og waster masse plass på store partisjoner, så jeg tar meg friheten til å snu problemet på hodet: Hvilke w2k/wxp brukere trenger FAT32 i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Quote:

mad_arab skrev (2002-07-29 15:39):

Hastighetsforskjellene er så minimale at jeg ser ikke noen grunn til å la være å bruke ntfs. Dessuten er det bare tull at du ikke kan redde filene hvis partisjonen kræsjer, alle nyere recovery progs støtter NTFS på lik linje med FAT32. Og som noen sier: "Familie Pc trenger ikke NTFS sikkerhet". Hallo? Det må være det største sprøytet jeg har hørt. PC og internett har så dårlig sikkerhet i seg selv at det man kan får av større sikkerhet og stabilitet, det takker man ja til uten å mukke! FAT32 blir i tillegg både tregt og waster masse plass på store partisjoner, så jeg tar meg friheten til å snu problemet på hodet: Hvilke w2k/wxp brukere trenger FAT32 i det hele tatt?

Min pc klarer seg utmerket med fat32.
Lenke til kommentar
Quote:

Killer_DT skrev (2002-07-31 08:43):

hmmm, nei tror ikke jeg hadde klart meg med en P3. Driver mye med DivX 5.02 pro compressing og det hadde ikke holdt litt engang....(no offence)

Eg savner en større cpu når eg holder på med mp3 filer. Men ellers er den mer enn god nok for meg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...