Crizpy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Har nettopp kjøpt meg et keytronic multimediatastatur til den latterlige prisen av 150 kroner på komplett. Tastaturet. Men jeg lurer på om det går ann å bruke de tastene "next track" "previous track" etc, på winampen i stedet for det programmet som følger med tastaturet. Har lest hjelp og prøvd meg frem litt, men har ikke fått det til. Noen som har en hjelpende hånd? Endret 20. juni 2005 av Crizpy Lenke til kommentar
BKB Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 winamp 5 eller? i winamp går du på options-> preferences->global hotkeys, Bare å enable global hotkeys så skal det fungere. Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Takk for svar, men det fungerte ikke Det som skjer når jeg trykker på play på tastaturet, er at Media Player kommer opp. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvis det fulgte med drivere til tastaturet skal det bare være å endre noe i de. Det funka i hvert fall på mitt Logitech Media Keyboard. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 z-er previous, x-er start, c-er play, v-er stop, v-er nexttreack. Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Vel, det fungerer hvertfall ikke her. Null respons. Har sjekka med programvaren som følger med og, men det er bare en egen avspiller som jeg nekter å bruke Virker som den kun virker med media player og den dritten som følger med.. Jaja, er vel det som skjer når du kjøper noe som er såpass billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå