Gå til innhold

Adapter til k750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har ikke kommet noe sånt adapter enda, men sonyericsson har sagt at de vil lansere et adapter samtidig som de lanserer SE W800i :)

Og når dem lanserer W800 vet dem ikke :thumbdown:

De vet nok når de skal lansere produktet, men du vet det ikke.. :-)

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
For den som har det travelt, burde det ikke være så vanskelig å modifisere headsettet som følger med. En hunplugg, en avbiter og en loddebolt er det man behøver.

Prøv å fiks det du da;) Se hvordan resultatet blir :)

Lenke til kommentar

Kan jeg godt.

Poenget er at jeg er fornøyd med det headsettet som følger med, og har derfor ikke bruk for det.

Det er jo kun snakk om felles jord, en leder til h/v kanal, samt en leder til mikrofonen, evt en egen jord til den, men det tviler jeg litt på.

Hvis noen sender meg delene, kan jeg godt lage en skjøt/overgang til Headset. Hvis man skal bruke vanllig minijack, vil handsfree- funksjonen falle ut.. Derfor er kanskje en 5- pins DIN- kontakt bedre, men da må man lage en overgang som brukes til det uoriginale headsettet også.

Totalt sett er det nok lurt å spandere et headset til som man kan klippe i stykker.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...