zaasa Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) hei. jeg har emulator til min xbox,som jeg la inn via FTP, og jeg har spill til den. men for og launche spillet må jeg gå inn på "FILBEHANDLER" og launche .xbe filen defra. men på hovedmenyen på avalunch er det en mappe som heter "emulatorer" det hadde värt mye enklere og launche den derfra... så hvor skal jeg legge emulatoren for at den kommer på "emulator" på hovedmenyen? takk Endret 20. juni 2005 av zaasa Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Sist jeg sjekka var snes emulatorer for xbox osv ulovlig... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 spør på VG diskusjon eller www.freakforum.nu. Der er det lov å svare på slike spørsmål. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Legg emulatorer inn på f:/apps/emulators/ Da henter du de rett fra Emulator menyen i Avalaunch. Funker ihvertfall hos meg.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Sist jeg sjekka var snes emulatorer for xbox osv ulovlig... emulator er ikke i seg selv ulovlig, men ROM's er. sjekkher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå