Nikern Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=217110 Sjekk det der da, det er jo helt bak mål.. Testet ikke XPS gen2 heller.. huff, den siden der er jo så elendig.. hvorfor jeg leser det vet jeg ikke selv en gang... Håper virkelig ingen blir lurt av det der.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tragisk, dem har testet to like pc-er og gitt den ene dårligere karakter pga. de fikk en testmodell med dårligere cpu, og den ene med 2 harddisker i raid0, den andre ikke. Testvinneren er med god margin Whitebox CL 4.6. Den har verken best grafikk eller kraftigst prosessor, men vinner på stabilitet og mye utstyr. Maskinen setter rekord i ytelse, men prisen er en vekt på over fem kilo, høyt strømforbruk og vifter som nærmest går konstant. MPX Notebook D900T utmerker seg med testens raskeste grafikkort – GeForce Go 6800. Men harddisken på 40 GB er direkte gjerrig, tatt i betraktning av at prisen ligger 23 500 kroner. Maskinen har det med å kræsje, men den har til gjengjeld både TV-kort, DVI-utgang og kortleser for CompactFlash. Forskjellen på dem er KUN grafikkkort, og X800 er i de fleste tilfeller faktisk bedre. DinSide/ITavisen har vært fæl å anbefale Whitebox før og er nok kjøpt og betalt av dem. Teit dem ikke testet i9300 som er en mye bedre pc til en bra pris, og ikke minst XPS2 pga. Go6800 Ultra! Ned med DinSide, spesielt han idioten som er på TV2 hjelper deg!! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Blir like skuffet hver gang over slike tester fra de. De brude hatt meg til å skrive for de Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Vel, det er vel et kjent faktum at dinside er ganske på jordet, sånn generelt sett når det gjelder tester. Husker jeg kjøpte en mini-CD-spiller de hadde roset opp i skyene en gang... Største møkket jeg har vært ute for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå