DanThaMan Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg hadde en liten ulykke når jeg var på do igår. jeg prata med noen mens jeg skulle pisse. Plutselig lå den i do. Prøvde å føne den, men det funker fortsatt ikke.(merkelig nok ) Jeg lurer på om noen vet hvor mye det koster og reparere en Samsung E700? Jeg har hørt det koster ca 800 kr. Derfor tenkte det er bedre å kjøpe seg en ny. Har sett på Samsung E720. Noen som vet hvor den er billigst? Jeg kan gjerne oppgradere abonnetet mitt. Jeg har Netcom Young Talk. Jeg tror jeg skal skifte til Active Talk. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg hadde byttet til E720 da. Heller en ny som ikke lukter piss Og du vet ikke hvor mye det koster å reparere heller. Spørs hva som er ødelagt. Så mitt råd er å bytte. Endret 20. juni 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg vil tro at den er ganske ødelagt hvis du mista den, særlig hvis den lå og svømte blant tiss E720 koster 2156 med active talk, så det er jo mer enn de 800 du hadde tenkt til å bruke på reparasjon. Men jeg ville kjøpt den hvis jeg var deg Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Ja det blir nok ny mobil, men når det er sagt så hadde jeg ikke pissa i do. Jeg mistet den før jeg skulle på do, så det ble bare masse vann i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå